TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Senkefjører med TUV til GT4 ST185.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #406013  av Andrepedersen

Daniel HS skrev:Hør om disse passer til GT4, evt om de kan skaffe...

http://www.streetdesign.no/?id=15932
Vet om disse, og di Bsbildeler har
Problemet med førstnevnte er at di ikke har tuv, bs gidder jeg ikke å bestille ifra når det står at varen er på fjernlager. Går jo 1 år før jeg får ordresbekreftelse..

Med tuv!! :P
 #406094  av Haugrud

Autohuset fagernes får tak i Eibach med TUV...jeg har de hvertfall...kanskje litt langt for deg å kjøre dit kanskje..
 #406095  av Andrepedersen

Haugrud skrev:Autohuset fagernes får tak i Eibach med TUV...jeg har de hvertfall...kanskje litt langt for deg å kjøre dit kanskje..
Det er alt for langt :( Men, kan prøve å ringe å høre med dem om di kan sende til meg :)
Takk for hjelpa !
 #406419  av Andrepedersen

For andre ST185'eigere der ute kan jeg meddele at Parts & retards leverer fjører fra både H&R / eibach med tuv.
 #406425  av Mr_Storbrua

Hva er prisene på de da? og hvor mye senker de?
 #406479  av God

Har ikkje funnet nokon senkefjører med TUV-godkjenning eg heller, så eg heng meg på denne tråden eg og. :P
 #406481  av Mr_Storbrua

God skrev:Har ikkje funnet nokon senkefjører med TUV-godkjenning eg heller, så eg heng meg på denne tråden eg og. :P
Andreapedersen skrev:For andre ST185'eigere der ute kan jeg meddele at Parts & retards leverer fjører fra både H&R / eibach med tuv.
 #406482  av Andrepedersen

God skrev:Har ikkje funnet nokon senkefjører med TUV-godkjenning eg heller, så eg heng meg på denne tråden eg og. :P

Etter litt om og men, kunne di IKKE skaffe til 4wd.. :( jakten fortsetter.
Har hørt at hella i Ålesund også kan anskaffe slike, så skal ringe imårgen å høre med dem :)
 #406483  av Andrepedersen

Haugrud skrev:Autohuset fagernes får tak i Eibach med TUV...jeg har de hvertfall...kanskje litt langt for deg å kjøre dit kanskje..

Du kjøpte dem der ? lenge siden ?
 #412449  av Andrepedersen

Noen kløppere som er flinke å søke på nett som kan hjelpe? eneste jeg har funnet er lersjøfors uten tuv, selvsagt.
 #412452  av mralp

Min er vist med "Eibach Suspension Pro-Kit" for st185, 14mm fjære foran og 11,5mm bak, + 225/35/18 (OZ Racing)
Dette er skrevet inn i vognkortet.

Et søk i google gir flere som forhandler dette, men ingen jeg har handlet av tidligere (f.eks http://www.tdi-plc.com/catalog/eibach-s ... afacdp0430 )

Lykke til :)

(PS, TEIN coilovers er myyye bedre, blir en helt annen bli når man får justert stivhet foran og bak hver for seg. Nesten verd å bytte om man en gang må vise den. Kjører selv med TEIN SuperStreet coilovers m/ TEIN EDFC )
 #412757  av loft

Kan jeg rappe tråden litt? Fins det TUVgodkjente justerbare dempere (medfølgende fjører) til st185??