TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• FT86's MK2 Mr2 GTI

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #406044  av 3rlend

Haha, går i det samme her :D
alle er innom å titter, men er ikke så givende å skrive eller lese: fin bil, det ble bra :P osv :D
men vi er nok alle sammen inne å ser :D
 #406049  av ArildM

Er ofte inne å glor, men beklageligvis ikke alltid jeg etterlater kommentar :oops:
BBS felgene var knall, selv om jeg liker kantfelger jeg også :)
 #406069  av Andrepedersen

Di felgene som står på bilen nå er mye fetere. Eneste bbs'ene er go for, er at di er orginal - *I mine øyne*
 #406071  av FT86

Tusen takk for tilbakemeldinger :)

jeg liker også litt kant men jeg liker ikke de felgene jeg har nå så godt. Jeg har alltid hatt lyst på BBS og tror at jeg kommer til å bytte med de :)

de er samme størelse foran og bak også, noe jeg tror vil forbedre kjøreegenskapene på bilen i forhold til de andre felgene.
 #406072  av FT86

Andrepedersen skrev:Synes MR2'en din ser veldig fin ut :) Har veldig lyst på en mr2 en gang i tiden :) Såg en ganske strøken her for noen dager siden i bergen, og vart overasket over hvor små biler det egentlig er :)
Når det gjelder felger, er jeg også veldig gla i kant på disse, den jeg såg i bergen, hadde faktisk akkurat di felgene du fikk tilbud om innbytte på, og det vill si at di felgene du har nå, er mye finere :)

Stå på vidre, behold bilen strøken :)
Takktakk :) Hadde bilen i bergen felgene jeg har eller de jeg skal bytte til? var den også rød?
 #406073  av Andrepedersen

FT86 skrev:
Andrepedersen skrev:Synes MR2'en din ser veldig fin ut :) Har veldig lyst på en mr2 en gang i tiden :) Såg en ganske strøken her for noen dager siden i bergen, og vart overasket over hvor små biler det egentlig er :)
Når det gjelder felger, er jeg også veldig gla i kant på disse, den jeg såg i bergen, hadde faktisk akkurat di felgene du fikk tilbud om innbytte på, og det vill si at di felgene du har nå, er mye finere :)

Stå på vidre, behold bilen strøken :)
Takktakk :) Hadde bilen i bergen felgene jeg har eller de jeg skal bytte til? var den også rød?

Det vill helt sikkert endre kjøreegenskapene i en positiv retning :) Den MR2'en som jeg såg var litt mørkere i fargen, og den var usenka.. såg ganske strøken og orginal ut. Ville iallefall ha prøvemontert disse før jeg har bestemt meg, da felger er 50% av bilens utseene :) men, kansje det kan bli drittøft ? Gjennstår bare å se det :)
 #406074  av magnesmurf

Ville absolutt gått for de bbs felgene jeg også. :D

Personlig synes jeg at felger med delte eiker, slik som bbs har, kler mr2en best.
 #406151  av FT86

Jeg fikk lappen i dag ! :) 8)
 #406158  av DanielJ

Tipper det blir mye kjøring i kveld? 8) Gratulerer!
 #406168  av ArildM

Gratulerer :)
Kjør pent, vi vil ikke ha flere medlemmer på Sykehus :wink:
 #406170  av john_e

ArildM skrev:Gratulerer :)
Kjør pent, vi vil ikke ha flere medlemmer på Sykehus :wink:
...Og heller ikke med indratt kort ;)

Gratulerer med førerkortet :D
 #406173  av FT86

Tusen takk gutta !

jeg har vell kjørt 8 timer i dag :D

Mer glad i MR2'n enn noen gang ;)

gleder meg til å kjøre den i morgen, til Toyota Halden hvor jeg skal hjelpe til litt :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12