Update:
Etter en lang periode med andre oppgaver enn bil, som eks å grave opp hele gårdsplassen på ca 150m2 med en liten minigraver og bytte ut leiren med isolasjon og ny drenerende grus. Det er gøy med alt som brommer, men å grave ut ca 75m3 (gravde 50cm ned) med leire og dra det bak garasjen for å slippe å kjøre den bort samt fylle tilbake med grus lærte jeg at det kanskje var litt ambisiøst med en så liten graver

En annen ting jeg lærte i 2011 er at det har regnet mye, for det merker en når en etterisolerer, bytter panel, etterisorlerer/pusser grunnmur og graver i leire
Et lite bilde som viser at det har regnet mye i 2011...(før jeg har lagt ned ny drenering)

...og her er første delen av gårdsplassen gravd opp med minigraveren som burde vært et par hakk større når en ser på det i etterkant
Nok bortforklaringer om hvorfor jeg ikke fikk gjort bilen ferdig ifjor, men jeg følte jeg måtte unskylde den labre innsatsen

Ny "slagplan" for bilhobbyen min ble lagt og for å få hverdagen til å gå opp med fire unger og gamelt hus som alltid trenger oppgraderinger valgte jeg å ta bilen hjem for å tusle litt med den på kveldene for en slags "terapi" slik at en kan tømme hode for "A4" utfordringene på jobb og privat
Bilen ble tatt hjem på høsten...

..og har stått i garasjen siden og blitt brukt som "lager plass"...

...får håpe den slipper å stå på "hjuldolly" i hele 2012.