Mr_Storbrua skrev:Om ikke det er lagra i demperskålene dine. De er vel igrunn kjent for å ryke på mr2..Kan sikkert hende, jeg har fint lite peiling på bil

Mr_Storbrua skrev:Om ikke det er lagra i demperskålene dine. De er vel igrunn kjent for å ryke på mr2..Kan sikkert hende, jeg har fint lite peiling på bil
Mr_Storbrua skrev:Høres enda mer ut som demperskålene.. jekk opp bilen foran, så kjenner du etter slakk i demperen, sideveis. eller se under panseret, på demperskålene..Will do! Takk for gode råd
Dipsy skrev:Eksosmanifoil og downpipe har kommet!Den skal bare være å dra rett ned tror jeg. Er en stund siden jeg tok ut min, men gikk ganske greit. Mulig det sitter en skrue under der?
Btw, noen som vet om en god måte å demontere den ekle antenna? Har prøv å vri og dra den ut, men det funka ikke..
Audun F skrev:Så den må demonteres fra innsiden altså? aahDipsy skrev:Eksosmanifoil og downpipe har kommet!Den skal bare være å dra rett ned tror jeg. Er en stund siden jeg tok ut min, men gikk ganske greit. Mulig det sitter en skrue under der?
Btw, noen som vet om en god måte å demontere den ekle antenna? Har prøv å vri og dra den ut, men det funka ikke..
Forresten, på downpipen din så er det en sensorplass montert oppe på det ene grenrøret - vil det ha noe å si for målingene du får derfra? Burde ikke den sensoren få data fra alle fire? Jeg bare spør, for har samme funksjonen hos meg selv
DanielJ skrev:Kan du poste et lydklipp eller en filmsnutt, når eksosen er montert?Det skal jeg gjøre