TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• WRC leppe til st205

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #277299  av ivers

hvor er det mulig å få kjøpt wrc-leppen til st205? pris?

#277311  av ivers

takktakk :wink: Noen som har montert den uten å ha sideskjørt? isåfall: blir det seende teit ut med så lav front og høy side og bakende? bilde av tilfellet?

#277321  av Tomera

ivers skrev:takktakk :wink: Noen som har montert den uten å ha sideskjørt? isåfall: blir det seende teit ut med så lav front og høy side og bakende? bilde av tilfellet?
Hvis du ser i Garagen min, finner du bilder av min bil, kun med leppa, og uten sideskjørt. (ikke fått de montert enda)

#277335  av ivers

ser ikke så værst ut der da.. men hvordan er det i virkeligheten da, ser det rart ut elr? tenkte ikke å montere sideskjørt egentlig

#277391  av Tomera

ivers skrev:ser ikke så værst ut der da.. men hvordan er det i virkeligheten da, ser det rart ut elr? tenkte ikke å montere sideskjørt egentlig
Synes ikke det ser rart ut, da sideskjørtene ikke bygger så mye ned, men ut istede.
Savnet igrunn ikke sideskjørtene sånn sett, men har de liggende nylakkerte, så de skal på.

#277399  av ST205RR

Synes da det blir en mere helhet med sideskjørt når man har først har frontleppe 8)
Vedlegg
DSCN0079.JPG
DSCN0079.JPG (87.34 kiB) Vist 2688 ganger
DSCN0078.JPG
DSCN0078.JPG (86.64 kiB) Vist 2689 ganger
 #406488  av samejon

Linken over funker ikke, er det noen som kan hjelpe meg å få tak i? Skulle gjerne hatt nummeret på lista til sideskjørtene også.... Hvis noen har :)
 #406506  av ST205RR

samejon skrev:Linken over funker ikke, er det noen som kan hjelpe meg å få tak i? Skulle gjerne hatt nummeret på lista til sideskjørtene også.... Hvis noen har :)

det får du på toyota :wink:
 #406507  av EXS

4 år gammel link, sikkert derfor den ikke virker ;)
 #406530  av samejon

Får ikke tak i på Toyota Jessheim hertfall. Ingen som kunne hjelpe meg der. Og sliter med å finne det noe annet sted på nett....så noen som kan hjelpe????
 #406537  av ST205RR

samejon skrev:Får ikke tak i på Toyota Jessheim hertfall. Ingen som kunne hjelpe meg der. Og sliter med å finne det noe annet sted på nett....så noen som kan hjelpe????

her er link med delenummer
http://www.toyodiy.com/parts/p_J_1996_T ... 601.7.html

front leppa tror jeg er gått ut av produksjon....
 #406549  av samejon

Lister til sideskjørtene er bestilt nå :) kommer fra Belgia på fredag.

Da mangler bare front'n. Har tittet litt på ebay, men finner ikke den euroleppa. Så får lege med litt fremover....