TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• mini-Østlands-treff 18 April | Over ! Bilder ligger bakerst

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#40573  av MRQuoc

da var treffet over , det var meget synd at det ikke kom flere enn 3 biler .. selv om datoen var satt langt frem i tid .. men men , vi får prøve å treffe hverandre igjen snart , og her kommer det bilder :]
Vedlegg
DSC01623.JPG
DSC01623.JPG (46.19 kiB) Vist 3624 ganger
DSC01622.JPG
DSC01622.JPG (50.43 kiB) Vist 3624 ganger
DSC01621.JPG
DSC01621.JPG (48.17 kiB) Vist 3624 ganger
DSC01620.JPG
DSC01620.JPG (71.33 kiB) Vist 3624 ganger
DSC01618.JPG
DSC01618.JPG (35.19 kiB) Vist 3624 ganger

#40574  av MRQuoc

enda ett bilde
Vedlegg
DSC01624.JPG
DSC01624.JPG (50.94 kiB) Vist 3623 ganger

#40595  av hovik

Jeg ble stoppet i politikontroll på vei hjemover. Hadde prata med MrQ om sitt møte med politiet og sotede lykter, så lurte litt på om de ville reagere på det.

Politimannen var mest opptatt av hvor motoren var plassert, om det var noe særlig med bagasje plass i bilen, og hva som var under panseret. Etter å ha småprata i noen minutter, hvor han bla. mente at fordekka mine hvertfall hvertfall holdt ut sommeren, ymta jeg frempå om han kansje ville se sertifikatet mitt ( jeg ville jo hjemover ). Han så knapt på det, så litt mer på bilen, og ba meg ha god tur videre.

#40600  av spkstrp

hørtes jo litt trivelig ut det... Har litt andre erfaringer med politet.. De la seg på hjul rett i ræva på meg midt på natta... trodde det var en råner (var jo tross alt en volvo, så jeg på lysa) så jeg bremsa litt (ikke hardt) for å vise at jeg ikke var interesert ... Da kom blålysa på gitt... "kjapp bil du har" (auda) så kom reprimanden om hvor lett det er å miste førerkortet, og om det var min bil, for nå viste han hvem sin bil det var viss han så den senere osv osv... ack... tror de var ute etter å tøffe seg og sette et eksempel, det var om våren typsik når folk setter på sommerdekk..

#40612  av MRQuoc

hovik skrev:Jeg ble stoppet i politikontroll på vei hjemover. Hadde prata med MrQ om sitt møte med politiet og sotede lykter, så lurte litt på om de ville reagere på det.

Politimannen var mest opptatt av hvor motoren var plassert, om det var noe særlig med bagasje plass i bilen, og hva som var under panseret. Etter å ha småprata i noen minutter, hvor han bla. mente at fordekka mine hvertfall hvertfall holdt ut sommeren, ymta jeg frempå om han kansje ville se sertifikatet mitt ( jeg ville jo hjemover ). Han så knapt på det, så litt mer på bilen, og ba meg ha god tur videre.
men i helvete , møter jo hyggelige tjenestemenn ! .. men var litt snodig at du skulle møte på dem , på veien hjem ... .. en annen ting som jeg begynner å fatte .. jeg+bil=ikke politivennlig ... kan det være hudfargen? :mrgreen:

#40615  av hovik

Kanskje det ikke lønner seg å kjøre lange omveier for å ikke bli stoppa ?

Neste gang kan du prøve å flise inn på nærmeste bensinstasjon, og prøve å by onkel på pølse. :D

#40627  av Phantom3D

Jøss, hyggelige politifolk høres jo bra ut da! Har noen bilder jeg også. Var gøy selvom det kanskje var årets minste toyotatreff? :)
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

#40651  av Christian

Synd dere ikke ble flere da...med så lang annonseringstid bure det jo dukket opp noen :?
Vi får satse på flere treff utover sommeren :) Jeg stiller i alle fall, bare jeg får de forb**** delene mine snart :x

#40656  av sindrejl

kvinnfolk! :) hvem si er det? :D neida.. fine bilder og fine biler! :) blitt litt keen på pc i bilen jeg også, men har anna å kaste bort penger på :/ :P

Synd det bare kom 3.. det er for dårlig gutter ;)

#40657  av spkstrp

hehe la faktisk ikke merke til ho første gangen jeg så bildene... :) (ikke noe galt med henne altså..... )

#40690  av MRQuoc

spkstrp skrev:hehe la faktisk ikke merke til ho første gangen jeg så bildene... :) (ikke noe galt med henne altså..... )
sier'em alle :mrgreen:
.
Det var kjæresten til Phantom3d :]

#40703  av Phantom3D

Dama mi ja! Hun har lært seg å si "Toyota MR2" :D Gankse flink jente altså!

#40716  av bose

hehe..... Var et søtt lite treff det ja. Få dere gensere folkens ;) bare meg som hadde riktig genser der jo
Phantom3D: Så deg og dama di ved McDonalds i Tønsberg etter treffet, var noen folk som sikla på bilen din som sto parkert ved siden av...

#41742  av mk1 black limited

Beklager at jeg ikke dukket opp, men MR2'en har en urund felg jeg må få fikset...:-(