TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• turbo kit

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #406381  av FS-Styling.no

Mere bensin, datasprut kjem nå ihvertfall jeg på...
 #406387  av gossgoss

regnet kansje med datasprut ja :) så får man stilt allt ordentlig :)
 #406583  av Radial

du MÅ ikke ha Datasprut, men da kan du klare å tyne mer ut av motoren enn 400hk

Forøvrig kjenner jeg ett par stykker som kjører 0,9 bar på OEM 2JZ-hjerne med GT3582R-turbo og de benka faktisk 410-20hk/ 500-530nm. HELT stock motor.
Men da er dysene tomme for fuel, Hjernen begynner å si nei etz..
 #406615  av TBS

Radial skrev:du MÅ ikke ha Datasprut, men da kan du klare å tyne mer ut av motoren enn 400hk

Forøvrig kjenner jeg ett par stykker som kjører 0,9 bar på OEM 2JZ-hjerne med GT3582R-turbo og de benka faktisk 410-20hk/ 500-530nm. HELT stock motor.

Var det på 440 dyser?
 #406618  av Radial

TBS skrev:
Radial skrev:du MÅ ikke ha Datasprut, men da kan du klare å tyne mer ut av motoren enn 400hk

Var det på 440 dyser?
Yup.. ganske utrulig, helt Stock 2JZ JDM motor. Mulig Dysetrykket var en tanke over std, får skvist litt mer ut av de da
 #406624  av bjornalf

meen vi må huska at 410-420 kan være 380 i en annen benk men originalt holder til ca 440 hk på hjul... med høynet dysetrykk... men da lever du i danger zone :) gamle dyser kan fort gi seg ved så høy kjøring opp til maks :)

jeg ville satsa på piggyback, map ecu3 da kan du styre bensin å tenning det du trenger for å få justert inn det meste. du kan også skifte dyser hvis dette trengs så for 5-6000 så har du alt du trenger for et singelturbo kit :)

å alle originale settings blir ivaretatt som startupp, kaldstart, tomgangs motor osv ting som er dritt å få perfekt å koster ekstra i benketid ... :)