TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #406080  av Julebrus

Skal jobbe i Norge to uker og fri tre uker. Alt koster halvparten samtidig som det bare er to timer kjøring fra grensa. skatter også til Norge, samtidig som jeg slipper bomring osv, kan også kjøpe en skikkelig bil.

Mange flytter til Strømstad men det føler jeg ikke er Sverige, kjører heller et stykke inn i Sverige :P
USA er et tragisk sted..
 #406097  av inzane2012

tsk, bare flytt hit til høyanger, her får du landets billigste enebolig ;) hehe

Nei, USA hadde jeg aldri flytta til med mindre jeg fikk en godt betalt jobb med en SKIKKELIG helseforsikring... ellers blir det fort svindyrt der borte og...
 #406106  av FT86

Julebrus skrev:Nesten 70% av Amerikanere tjener akkurat nok til mat :shock:
over 50 millioner i USA er under fattighetsgrensa :S
 #406116  av Mr_Storbrua

Syns det ligner en lada jeg.. Men dårlig kvalitet. Men var jo bra da :)
 #406204  av Arne rebel

Av og til snubler en over morsomheter og lyspunkter i en ellers så forutsigende hverdag. Jeg arbeider på en av byggeplassene på Fornebu og en dag jeg måtte innom toalettet som blir brukt av "gutta" våre oppdaget jeg en "nedskreven" filosofi som var utrolig dekkende :D
Bilde
 #406277  av Drafter

Arne rebel skrev:Av og til snubler en over morsomheter og lyspunkter i en ellers så forutsigende hverdag. Jeg arbeider på en av byggeplassene på Fornebu og en dag jeg måtte innom toalettet som blir brukt av "gutta" våre oppdaget jeg en "nedskreven" filosofi som var utrolig dekkende :D
Bilde
min livsfilosofi :P
 #406633  av ArildM

Mener den var til salgs i fjor også med samme bildene og alt? Ikke sett noe til denne inne på forumet.
  • 1
  • 798
  • 799
  • 800
  • 801
  • 802
  • 1174