TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TopGear sesong 18

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #406577  av inzane2012

er tilbøyelig til å vere enig med deg der... er MYE kjedelige folk som har vert innom der :P
 #406578  av celicat23

Siden fifth gear har stjælt såpass mye ideer fra top gear, så syns jeg top gear skal stjele den "team test" ideen deres - hvor alle sammen tester 1 bil sammen.
 #406591  av Julebrus

+1

begynt å få sansen på Top Gear USA, dem tester mange kule biler ikke Top Gear UK gidder.
Dem slår ikke UK, men det er ganske så morsomt 8)
 #406602  av ArildM

Top Gear USA har absolutt blitt en meget god serie :)
Kjendistesten er mest bare slapp "fyller" for å bruke tid føler jeg.
 #406611  av FT86

TG Usa er veldig bra synes jeg. De har litt ulike challenges f.eks Americas strongest pickup var drit bra :) håper det fortsetter like lenge som UK. F*ck jeg gleder meg til søndag kveld/natt da er det TG UK igjen :D

(ja jeg er litt glad i TG)
 #406823  av FT86

Julebrus skrev:James May har rett om den Fiaten :mrgreen:
Ã¥?

bra den biljakten også :P
 #406855  av inzane2012

noen som vet om di har tenkt å teste ut GT86 på top gear denne sesongen? og har Fith Gear gjort en test av den?
 #406903  av ArildM

Håper den kommer med! Men Top Gear tester jo ikke akkurat så mye Japansk....
Ble jo nevnt i Ep3 hvor de sa at den var stygg :roll:
 #406917  av celicat23

Må si meg enig i akkurat det. Bilen ser ut som noe hyundai kunne funnet på. Men de har jo hatt en omtale av bilen på topgear.com, så mulig det var sånn "2 fluer i en smekk" og skrev en sak om den og filmet testen? Ville forbauset meg om de ikke har den med i en episode. Eller kanskje de tar subaru versjonen i stedet for, siden det er samme bilen?
 #406931  av McLarren

De har kjørt både GT 86 og BRZ, sto ganske så mange sider i Top Gear-bladet. Var for det meste ros! :D
 #406935  av inzane2012

har lest en anmeldelse av den på topgear.com jeg og... men har lyst å se dem teste den på en episode jeg :)
Og selv om Subaru skal lage sin egen utgave av denne her, så kan du banne på at det blir en STI utgave med turbo og hele pakka :P kanskje dem til og med bytter denne med Imprezaen som sin toppbil :P
 #406937  av McLarren

inzane2012 skrev:har lest en anmeldelse av den på topgear.com jeg og... men har lyst å se dem teste den på en episode jeg :)
Og selv om Subaru skal lage sin egen utgave av denne her, så kan du banne på at det blir en STI utgave med turbo og hele pakka :P kanskje dem til og med bytter denne med Imprezaen som sin toppbil :P
SÃ¥ nesten for meg BRZ WRX STi, en AWD med diverse dill-dall som TRC, ABS, ASM osv... :lol:
 #406938  av magnesmurf

inzane2012 skrev:har lest en anmeldelse av den på topgear.com jeg og... men har lyst å se dem teste den på en episode jeg :)
Foreløbig er det bekreftet fra subaru at det kommer en STi versjon, og den skal kun forkuserer på understellet og vekt.
Motoren blir uforandret. Ingen turbo.
Derimot blir understeller stivet opp noe, og bilen blir drøyt 100kg lettere med carbon tak, alu panser og andre oppgraderinger. Den vil da veie litt under 1100kg. og ha de orginale 197 hestene.

Men hvis man smeller på den orginale kompressoren TRD skal lage til motoren blir det nok morro :D

4wd kommmer ikke på disse fra subaru. Det er rett og slett ikke plass i følge subaru.
Og den kommer ikke til å "erstatte" imprezaen.
Brz er laget for å være en RWD lettvekts sportsbil med fokus på kjøreegenskaper i følge subaru.

Subaru har orginalt litt annet oppsett på bilen en toyota. Brz er blandt annet noe stivere enn gt86.

Står en god artikkel om dette i bilbladet EVO, månedens utgave.