TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ikke sÃ¥ lenge igjen..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #407198  av Henrik.W

.. til sommeren er tilbake, og det skal bli faen så deilig :D Gleder meg som en unge ^^

Skal bli godt å få ut MR2'n igjen :)

Fler som gleder seg til å ta fram etter vinterlagring? :p
 #407199  av Holger

Minnet meg om need for speed underground, hehe :D
 #407201  av Henrik.W

Holger skrev:Minnet meg om need for speed underground, hehe :D
Hehe, når jeg tenker på det, så hadde jeg omtrent den grønn-fargen og blå xenon under en 240-SX i underground 2 (LEEEEEEEEEENGE før jeg så bilen min) :p
 #407205  av inzane2012

ganske spesiell eksos på den bilen da :P Har du fått noen bemerkning på eu kontrollen pga di der?

Men du er ikke aleine om å glede deg til våren nei... har en Suzuki TL1000R ståendes å vente på meg :P
 #407214  av Julebrus

Gleder meg som unge å ta frem Lexusen, kan snart ikke vente lenger. Tror de fleste er enige :mrgreen:
 #407215  av ArildM

Enig! En mnd til nå så begynner vi å nærme oss :)
 #407220  av celicat23

Liker når jeg titter på langtidsvarselet på yr....
Untitled.jpg
Untitled.jpg (116.6 kiB) Vist 4238 ganger
Jeg er SKIKKELIG klar for tidlig vår!!
 #407258  av Henrik.W

inzane2012 skrev:ganske spesiell eksos på den bilen da :P Har du fått noen bemerkning på eu kontrollen pga di der?
Hehe. Nei, ingen bemerknin på eu'n der. Bare det ikke stikker utfor bilens bredde så er det greit. Har jeg hørt da. ;)
 #407261  av inzane2012

good good :) er det du som har gjort alt med bilen eller kjøpte du den sånn? kunne tenkt meg å sett noe prosjekt tråd på den der :)
 #407263  av Henrik.W

Heh, må nok innrømme at jeg kjøpte bilen sånn. Men blir nok en liten prosjekt tråd til sommeren fordet. ;)
 #407272  av ArildM

Meldt regn hele neste uke jo :D Kanskje man får se bar bakke igjen for første gang på alt for lenge?
 #407281  av inzane2012

Henrik.W skrev:Heh, må nok innrømme at jeg kjøpte bilen sånn. Men blir nok en liten prosjekt tråd til sommeren fordet. ;)
ingen skam i det du :)
 #407660  av mr2storbrua

Fikk lufta bilen litt i dag, og tatt en kjapp vask for å få vekk støv som har samlet seg gjennom vinteren. Et lite stemningsbilde:
Vedlegg
IMG_20120228_150323.jpg
IMG_20120228_150323.jpg (1.05 MiB) Vist 4054 ganger
 #407729  av celicat23

Har stort sett vært varmegrader hver dag her nå i over 1 uke. Akkurat nå er det 7 grader i skyggen og jeg hører snøen smelter mens jeg sitter på finn og titter på cab'er mens jeg venter på at peppes skal komme med middag så jeg kan se nyeste top gear usa episoden. Sweet.

Er det forresten så sært som alle skal ha det til, og ha en "sommerbil" som er en coupe - og så kjøpe seg en cabriolet som hverdagsbil? :lol: