TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Carina E TTE vurderes solgt

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #407710  av inzane2012

hvor langt har denne gått? og hvilken prisklasse ser du for deg?? kjerringa trenger jo ny bil nå siden audien hennes gikk opp i flammer før helga og jeg prøver å få henne over på toyota :P
 #407800  av egotrip

Jeg har lyst på bilen min tilbake :) hehe

Jeg som har stått for alt som er gjort med den frem til 2007 ;)

hvor langt har den gått nå ? da jeg solgte den var den rulla 217k

//Espen
 #407826  av Acidron

Den har rulla 305 000km nå. Er kanskje langt, men bilen går fortsatt som en klokke. Er igjen mye bil. Jeg har ikke gjort så fryktelig mye med den, har lakkert opp igjen støtfangera, fjerna hengerfestet, av det utvendige.
Har jo blitt bytta noen deler iløpet av de 2 åra jeg har hatt den, som Ett blinklys foran, frontrute, regreim, bremseskiver, klosser og slanger foran, bytta også bremseveske på hele systemet samtidig, også er det bytta dempere bak.Kjøpte også nye vinterfelger og dekk nå i høst. Ble eu-godkjent i fjor vår/sommer.
Pris er jeg usikker på, har lagt den ut for å se hva jeg kan bli bydd for bilen. Er ikke interessert i å selge om jeg ikke får ett godt bud, for jeg er fryktelig glad i bilen og det er ingen feil med den, men det frister med noe nytt da denne er den eneste bilen jeg har eid siden jeg fikk lappen

Også er det sikkert en del mer jeg har gjort da som jeg ikke kommer på akkurat nå

Synd det med bilen til dama, inzane2012. Men bra det gikk bra med alle sammen.

Så du savner bilen Espen Det gjorde han jeg kjøpte den av og, spurte meg ca 1 år etter at jeg kjøpte den om han kunne få kjøpe den tilbake. Er jo en kjempegod og stilig bil. Du har vel lagt noen tusen og timer i denna bilen
 #407870  av egotrip

Han har rulla såpass nå ja :)

Det var ihvertfall en meget strøken bil når jeg solgte den i 07'

da jeg kjøpte den så den jo slik ut Bilde :)

I lakkering og stylingen så ble det vel en 40k jeg brukte på den + div andre ting da :) Synd grillen jeg modifiserte selv ikke lever enda. mange "gode" minner med dremelen og stålplast på kjøkkenet :P

Infinity høytalerne lever fortsatt ja ? :) Basskassa med Rockford fosgate subberne er altså ikke i bilen lenger ? Angrer på at jeg lot den kassa med monoblokka bli stående i bilen ved salg. :P

Hva ga du egentlig for bilen da du kjøpte den ? svar kan du evt gi meg på pm :) hadde vært morsomt å se hva du ga for den kontra hva jeg solgte den for ;)

//Espen
 #407884  av Acidron

Den grillen du hadde laget var med da jeg kjøpte bilen, men den var veldig sliten da jeg fikk den, også hadde jeg egentlig lyst på facelift grill, så jeg fikk tak i det istede. Solgte den grillen sammen med noe styling som jeg hadde liggenes til Carina'n. De øyelokkene som satt på dem er også bytta ut, for der var den ene ødelagt. Satte på samme som satt der.

Alle Infinity høyttalera er der, og fungerer, men ikke bassen som satt i. Den bassen var heller ikke med da jeg kjøpte den. Trur forrige eier solgte det, for han sa det hadde sittet ett rimelig heftig anlegg baki der.

Men er du seriøst interessert i å kjøpe den? Kan evt ta innbytte om du har noe du skulle solgt.

-Thomas
 #408603  av Dotsetsveen

McLarren skrev:
celicat23 skrev:
Robin1994 skrev:..at jeg mangler GTI spoileren på bakluka for sedan utgaven :)
GTI kom ikke i sedan utgave, så du skal lete lenge etter den spoileren :wink:
ST191L-AEMVFW er modellkoden på GTi sedan, så det finnes nok en eller annen plass her på jorda... :)
Trenger ikke å se så langt etter det gitt. Jeg har Carina E sedan stående i hagan med orginal tredelt GTI-spoiler ;) bilen er ikke GTI, men 1.8 leanburn, men spoileren har sitti der siden bilen var ny ;)