TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #407792  av ArildM

HAHA :shock:
http://venturebeat.com/2012/02/22/tesla-brick/
Si at du har kjøpt deg en Tesla som sommerbil, parkerer du den over vinteren kan du risikere å sette batteriet i sovemodus (altså at det går så tomt at du ikke får ladet det igjen). Denne operasjonen koster usle 40'000USD å få reparert hos Tesla!

Lenge til jeg skal ha meg elektrisk bil? JA
Ser jo daglig hvor "bra" batterier i bærbare PCer er, du er heldig om det varer i et par år. Batteriet i en Tesla er ikke så fryktelig mye annerledes...
 #407806  av inzane2012

har litt mer trua på en sånn type el-bil som james may viste i denne sesongen av topgear jeg, vertfall når teknologien ikke er komt lenger enn den er. En bil som kunne blir drevet av elmotorer, men som har en liten bensinmotor til å lade batteriene når du kjører.
 #407816  av Julebrus

Leste at man utvikler en slags brikke i USA som det er atomer i, noe av det samme stoffet som i Atombombe. Du setter bare brikka inn i bilen så kan du kjøre millioner av mil på samme brikke, problemet er at stoffet er farlig...
 #407819  av moekkamann

Julebrus skrev:Leste at man utvikler en slags brikke i USA som det er atomer i, noe av det samme stoffet som i Atombombe. Du setter bare brikka inn i bilen så kan du kjøre millioner av mil på samme brikke, problemet er at stoffet er farlig...
el bil det og? :P
 #407830  av Julebrus

Er ikke El-bil tror jeg :roll:

Noen som vet hvor man får tak i Politi dekaler slik som dette. Bare lurer fordi det ser sykt bra gjennomført ut 8)
838943_xs0nrr.jpg
838943_xs0nrr.jpg (117.17 kiB) Vist 1188 ganger
 #407862  av ArildM

Tipper Dag kan ordne dekaler til deg? (MR2i / han som har webbutikken vår).

Bilde
Øøøh? :mrgreen:
 #407869  av McLarren

Mener det bildet der er redigert, husker å ha sett det får år siden :lol:
Ser man godt etter ser man forskjell i hvit-fargene, spesielt på panseret :wink:
 #407886  av Teamany

Kl e 14.12 og da e strålande flott vær i Knarvik(utafor Bergen) for ein gong skyld! e ikkje lenge te helg nei! Ha ei fortryllande flott helg heile gjengen:)
 #407903  av ArildM

Er jo tydelig en photoshopp, og en dårlig en som sådan. Ser det lett på panseret ja :)

:? Mr2en er jo ikke restavfall jo :roll:
  • 1
  • 804
  • 805
  • 806
  • 807
  • 808
  • 1174