TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Nyheter og updates om ft86/gt86/86/frs

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #408234  av 3rlend
 
vet ikke helt jeg...
bilen er jo SYKT rå.

men å eid den måtte ha vært som å hatt deiligste dama i byen, men for 10 år siden hadde denne dama penis.
det er noe inni deg da som sier at noe ikke stemmer.

synes toyota skulle ha utviklet et eget motorkonsept :P

kan være fordi jeg ikke liker bokser :P
 #408241  av RESOKEI
 
:lol: :lol: :lol: :lol:
 #408286  av magnesmurf
 
Hva er det som er galt med bokser da? :P
Det bruker mye suppe, men har jevnere gange enn en vanlig rekkemotor, og lavere tyngdepunkt enn noen annen motor.
(gt86 har lavere tyngdepunkt enn ferarri 458...)

Både porsche og subaru har brukt bokser med stort hell, så tror at motoren i denne toyotaen blir like vellykket. :wink:

Du får ta deg en tur over til østlandet, så skal jeg overbevise deg om egenskapene i boksermotoren :wink:
 #408287  av Julebrus
 
Toyota lagde mange kule biler før, men så plutselig kjedde det noe.

Skal aldri ha Audi etter at jeg satt på opp til hytta som er 75mil unna, hadde vondt i hele kroppen mange dager etter på, Lexusen kan jeg kjøre opp får å hente en gaffel, så ned igjen. Audin hadde hard styring, samme med girkassa, hard å vond, Setene må være laget av stein. Hadde jeg vært kjørelærer og jeg hadde fått utdelt en Audi, hadde jeg heller vært gruvearbeider i Kina.

IS200 var den siste SPORTSBILEN Toyota lagde, Etter det har det vært dødt, med bestemødre i spissen.
 #408291  av 3rlend
 
magnesmurf skrev:Hva er det som er galt med bokser da? :P
Det bruker mye suppe, men har jevnere gange enn en vanlig rekkemotor, og lavere tyngdepunkt enn noen annen motor.
(gt86 har lavere tyngdepunkt enn ferarri 458...)

Både porsche og subaru har brukt bokser med stort hell, så tror at motoren i denne toyotaen blir like vellykket. :wink:

Du får ta deg en tur over til østlandet, så skal jeg overbevise deg om egenskapene i boksermotoren :wink:

liker du tjukke damer eller tynne damer ? :P

vet at det er en bra konstruksjon osvosv, smakssak :P

hadde personlig likt det bedre om toyota kom med en egen sprek motor til denne bilen :)
kall meg sær :P
 #408292  av magnesmurf
 
Så lenge damene gjør en god jobb i senga :wink:

Samme med motorer.. Så lenge de gjør en god jobb i bilen driter jeg i om sylindrene står i rekke, v-form, sidelengs eller oppned :wink:

Må bare spørre da. Om du faktisk har kjørt noe med skikkelig boksermotor før? (da telles ikke boble eller gammel 1,6 impreza)
Lyden er litt spesiell, men helt rå i mine ører 8)
 #408293  av RESOKEI
 
Julebrus skrev:Toyota lagde mange kule biler før, men så plutselig kjedde det noe.

Skal aldri ha Audi etter at jeg satt på opp til hytta som er 75mil unna, hadde vondt i hele kroppen mange dager etter på, Lexusen kan jeg kjøre opp får å hente en gaffel, så ned igjen. Audin hadde hard styring, samme med girkassa, hard å vond, Setene må være laget av stein. Hadde jeg vært kjørelærer og jeg hadde fått utdelt en Audi, hadde jeg heller vært gruvearbeider i Kina.

IS200 var den siste SPORTSBILEN Toyota lagde, Etter det har det vært dødt, med bestemødre i spissen.
TJA, vil påstå at både lexus Lfa og isf ikke mangler sportslige kjøreegenskaper. Fra toyota som merke har det ikke vært noen nyheter siden celica og mr2 tok slutt. Hvis ikke man skal regne med yaris turbo.
 #408303  av ArildM
 
Er vel mangelen på "folkelige" sportsbiler som har vært problematikken fra mange av bilene fra Japan. Plugselig ble det slutt på både RX7, 200SX, MR2, Celica +++. Men det ser spennende ut nå fremover :)
 #408305  av 3rlend
 
magnesmurf skrev:Så lenge damene gjør en god jobb i senga :wink:

Samme med motorer.. Så lenge de gjør en god jobb i bilen driter jeg i om sylindrene står i rekke, v-form, sidelengs eller oppned :wink:

Må bare spørre da. Om du faktisk har kjørt noe med skikkelig boksermotor før? (da telles ikke boble eller gammel 1,6 impreza)
Lyden er litt spesiell, men helt rå i mine ører 8)

hahahahahhahahahaha :D Da er vi ikke i samme båt :P

Har kjørt 2l impreza med 150hk :D

Men dette er vel da ikke noe å ødelegge tråden med ! :P

gt86 er stilig :P
 #408320  av RESOKEI
 
ArildM skrev:Er vel mangelen på "folkelige" sportsbiler som har vært problematikken fra mange av bilene fra Japan. Plugselig ble det slutt på både RX7, 200SX, MR2, Celica +++. Men det ser spennende ut nå fremover :)
Enig, som du sier kan det hende vi får tilbake den perioden nå, bare gt 86 ,frs og brz klarer og selge gått så kommer det mer fra toyota og de andre.
 #409136  av RESOKEI
 
produksjonen er igang!

[youtube][/youtube]
 #409137  av RESOKEI
 
veldig bra start for gt86/frs/brz. salg tall justeres opp

google translate: Yasuyuki Yoshinaga, en president i Fuji Heavy Industries Ltd kunngjorde sent i forrige uke et mål å produsere 100.000 enheter per år av den BRZ, FR-S, og 86, som er produsert i fellesskap på samme linje på Subaru Gunma fabrikken (i Ota City, Gunma Prefecture.)

Siden introduksjonen 2. februar 7000 ordre fra Toyota 86 har blitt plassert, noe som er som syv ganger månedlig salg målet, mens 2.500 ordrer for Subaru BRZ har blitt plassert siden den 3. februar - som er 5,6 ganger som originalen målet.

http://headlines.yahoo.co.jp/hl?a=20...06-fsi-bus_all
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 35