Som topic sier, litt spørsmål om 3S-GTE dyser og bensinpumpe:
Hva dyser står i 2.gen 3S-GTE? Og er det forskjell på dysene i en Euro og JDM motor?
Jeg har jo nå satt på en Stage 3 CT26, og er i utgangspunktet bare litt bekymret for om jeg kan få tenningsbank dersom dysene ikke kan levere nok bensin i forhold til luft. Bør jeg her ha større dyser?
Mine mods er bare 3"DP, ladetrykk på 1kg, og som sagt Stage 3 CT26.
Evt hva dyser trenger jeg i denne?
Følger bensinpumpen med hele veien på disse bilene, eller bør denne byttes.
Tenker iallefall å få på en bredbåndslambda for å følge med.
Hva dyser står i 2.gen 3S-GTE? Og er det forskjell på dysene i en Euro og JDM motor?
Jeg har jo nå satt på en Stage 3 CT26, og er i utgangspunktet bare litt bekymret for om jeg kan få tenningsbank dersom dysene ikke kan levere nok bensin i forhold til luft. Bør jeg her ha større dyser?
Mine mods er bare 3"DP, ladetrykk på 1kg, og som sagt Stage 3 CT26.
Evt hva dyser trenger jeg i denne?
Følger bensinpumpen med hele veien på disse bilene, eller bør denne byttes.
Tenker iallefall å få på en bredbåndslambda for å følge med.
- Toyota Celica Turbo 4wd Carlos Sainz Limited Edition, #3268/5000.
- Toyota Land Cruiser 150, 2010.
- Toyota Land Cruiser 150, 2010.