TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2 mk1 4agte " trackday"

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #408554  av steffen karlstad

Andrepedersen skrev:Knalltøff bil :) Skiller seg virkelig ut den her, likte spesielt godt vingen, luftinntaka duffusern og selvsagt felgene. Rått :)
takk. Ikke mye bolt on og bestilling deler. Meste er spesial
 #408555  av Andrepedersen

steffen karlstad skrev:
Andrepedersen skrev:Knalltøff bil :) Skiller seg virkelig ut den her, likte spesielt godt vingen, luftinntaka duffusern og selvsagt felgene. Rått :)
takk. Ikke mye bolt on og bestilling deler. Meste er spesial
Ser det, er ofte det beste det, for da får en det slik som en vill. :)
 #408614  av ArildM

Må få ordnet med litt forsideplass til denne 8)
 #408617  av steffen karlstad

ArildM skrev:Må få ordnet med litt forsideplass til denne 8)

Gromt.
 #408624  av Brasse

Kuleste Mr2'en!
Såg den i action på Rudskogen / Cuoresportivo-dagen i september 8)
 #408748  av steffen karlstad

liten update.

ole fra speedparts (din total levrandør av datasprut og tuning. gunstig montering) har justert tenning og kaldstart map. klar for bremsing på fredag eller mandag..
 #408761  av ArildM

+1 :)
 #408839  av toredl87

Ikke at min mening (Har ennå ikke stort å vise fram) betyr noe men dette bygget setter jeg jaggu pris på!

Hva disse "motorsvake" 4A-GE Toyota`ene angår er det langt i mellom vel-dokumenterte typer prosjekt som til syvende og sist innebærer å bygge bil som man kan kjøre effektivt med og likevel kjøre den på gata uten allt for dårlig samvittighet.

Poenget med disse bila handler jo nettopp om det med å lære seg å kjøre effektivt uten å gå så til de grader overkill på bygget :) Jeg syns det ser ut som du har skjønt poenget!

Har sett mange som har prøvd samme som deg men likevel ender opp med typiske scenario: Generic random banetøs type allt for psyko motor til å få til noe brukbart samma hva slags understell de stapper inni, i tillegg ender det hele opp med zero license plates.

Not so i ditt tilfelle!

Det noe børstne/skitne utseende passer forøvrig den svært sinte dama helt perfekt!
Me likey 10/10 8)

Meget bra jobba!
 #408851  av steffen karlstad

Takk takk, ja hadde jeg satt bur i den og 4 punkt kunne det vert en meget bra gt serie bil. Er jo hovedsaklig en banebil i mine øyne. Men etter ruud racing kom med d geniale konseptet "trackday" er det prioriteringa.
Bilen skal også ned til nurbergring i sommer pluss kansje hellas. Også derfor komfor er like viktig som performance (inntriør, stereo osv)Mer om det senere.

Hadde varmkjøring og full sjekk i dag. Olje temp styringa funket bra. Vifter starter på 95 grader og raskt ned i 70 grader. Dette i stillestående bil.
En av de første med kjølere front?
 #408865  av Holger

følger med alt som skjer i tråden her, er ikke ofte man ser så råe aw11 :twisted:
Ble det noe benking idag? =)

Ole har vel lyst til å sette saab motor i bilen din :lol:
 #408916  av steffen karlstad

Holger skrev:følger med alt som skjer i tråden her, er ikke ofte man ser så råe aw11 :twisted:
Ble det noe benking idag? =)

Ole har vel lyst til å sette saab motor i bilen din :lol:
ble onsdag til uka.

ja snakket på 2,3l med vill ha 4age.
 #408922  av Holger

har hatt min tid med saab skjønner du, kan ikke si noe vondt om 2,3 turbon for å si det sånn, fy faen for en motor!

Mister litt sjarm om du setter en 2,3 saab i mr'2 ja :x
 #408927  av ArildM

Spørs om det hadde blitt vanskelig å håndtere AW11en med såpass mye motor?
 #408956  av Holger

kunne sikkert dratt ivei noen wheelies ja, hehe :lol:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 19