TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Danielj's MRlowrider

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #408666  av Rafinus

Liker :D
Synes Mr2n kler denne fargen MEGET godt=)

Klar for å skape et vårslipp i Mai? :D
Har ingen planer i mai så det bare å sette en dato så skal jeg dra med meg noen toyotaer oppover fra meløy :wink:
Bare 1,5 måned igjen til man FORHÅPENTLIGVIS kan sette på sommerdekkene 8) 8)
 #408694  av DanielJ

Takk, er veldig fornøyd selv med valget av farge :) Jeg er stort sett alltid klar for et vårslepp/Toyota meet.
 #409885  av Rafinus

Hva med 5.Mai. en plass i eller mellom Bodø og fauske :D
Da burde Sommerdekksesongen være i gang, så kan jeg dra med meg noen Toyotaer og entusiaster fra Meløy 8) 8)
 #409894  av DanielJ

Ja for all del :) Hadde været vært ok så kunne man jo ha grillet eller noe :lol:
 #409953  av DanielJ

Her i Bodø? Det går ant å kjøre til Austvika, Geitvågen, Mjelle som er i Bodø. Eller at man kan kjøre en litt lengre tur og grille på rasteplassen på Storjord.

Sitter å vurderer å lakkere svart rundt på baklyktene nå.. I såfall gjør jeg det i morgen! Hva tror dere? :)

Bilde
 #409969  av DanielJ

Samme fremgangsmetode som med en ny plastfanger. Bruker mattepasta og en fin slipe pad (p1500), så når du har maskert der det ikke skal farge så er det bare å vaske, legge plast primer, legge basefarge, ta bort maskering og legge toppcoat.
 #409984  av Mr_Storbrua

Legger du klarlakk rett på plasten da? Uten plast primer?
 #409999  av DanielJ

Mr_Storbrua skrev:Legger du klarlakk rett på plasten da? Uten plast primer?
Jeg la rett på plasten ja, har mattet ned plasten nøye og vasket det nøye. Så jeg tror jeg ikke trenger å være redd for at lakken skal slippe.

Tok ikke bilder under prosessen, men her er i allefall resultatet! :D
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Kobla om lyktene her om dagen, så nå er det dobble kjørelys og dobble bremselys 8)
Bilde

Bilde

Slik er bilen for tiden
Bilde

Bilde

Bilde
 #410003  av God

Jøss for ein strøken MR2 du har! Arbeidet som har blitt gjort på den har jammen meg lønna seg, ingen tvil om det. Vær stolt. :wink:
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 48