TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #408961  av inzane2012

eneste negative med det R3 kabinettet er at eksosen er ut toppplata, så du kan ikke sette noe oppå kabinettet, på mitt ligger toppvifta litt vinklet slik at lufta blir sugd ut oppe, men blås ut bak...

Og det som bråker mest i min nå er PSU'n, en gammel sak som burde vert byttet, men har ikke komt meg så langt enda :P
 #408967  av celicat23

Er "eksos" bak også. Men temperaturen innvendig ble litt entusiastisk når jeg kun brukte den, så har åpnet det ene lokket i toppen og montert vifte der også. Så nå er det vifte i bunn som suger kald luft opp fra gulvet, ei som suger fra bunn i front, og så eksos ut bak og bak/topp. Akkurat nå har hovedkortet 27 grader, cpu 29, gpu 48, hardiskene 29, 27 og 26. Så dro jeg frem alle de lange kablene (skjerm, usb, lyd osv) så nå står pc'n i ett annet rom enn hvor jeg sitter - så hører absolutt ingen ting. Aaaah, looooovely!!
 #408973  av ArildM

Noen erfaringer på hvilke vifter som funker da Marius? Har prøvd ørten sorter men alle støyer som bare det... R3 kabinettet er definitivt ikke støyfritt. Har kjøpt meg viftekontroller for 7 vifter, men ikke montert den enda. Vannavkjølingen fra Corsair ligger på hylla, fikk sånn akvariepumpefølelse av lyden den lagde. Attpåtil kveldet hovedkortet nå, bare et par mnd etter at skjermkortet mitt gikk til f. Flaks som vanlig. Vurderer ASUS hovedkort og ASUS 7970 med custom kjøleløsning, men det tar da sitt innhugg i budsjettet det også. Jaja bare jeg har PCen klar til Diablo III kommer :mrgreen:
 #408984  av celicat23

Kjøpte 4 av disse:
http://www.netshop.no/Avdelinger/Dataut ... 24027.aspx

Det er de kraftigste viftene jeg har hatt. Tenker da på hvordan de er bygd, ikke hastigheten. Noctua virker som leketøy i forhold. Bruker 2 av de til å suge luft inn, så bruker jeg denne som eksos på toppen:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=585862
Har 2 av de liggende, og den ene er ikke helt balansert og bråker litt - så virker ikke som verdens beste kvalitet.

Og som eksos bak så bruker jeg en akasa vifte jeg ikke kan se noen selger lengre. Scythe viftene er litt stillere enn akasa vifta, så det er bare latskap som gjør at den sitter der i stedet for en scythe :) Det jeg har merket mest forskjell på med viftene er at selv om du har 4stk som er akkurat like stille når du kjører de i friluft, så gir de forskjellig (summe-)lyd når de blir montert bak gitter. Det har vært største grunnen til så mye "testing".
 #409024  av ArildM

Takk for info. Blir vel litt oppgradering av PC før Diablo kommer :)
 #409036  av 2r-e-rik

sida det er så mye data nerder her så må jeg nesten prøve å spørre i stedet for å knuse data maskina og alle som har med microsoft, google og internett å gjøre.

når jeg prøver å registrere meg på et internett forum å får beskjed om at passordet inneholder upassende tegn.
men jeg har prøvd med passord i samtlige lovlige versjoner.

hva er problemet?
  • 1
  • 808
  • 809
  • 810
  • 811
  • 812
  • 1174