TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hvordan understell har du pÃ¥ din sw20?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #409744  av David

hvordan understell har du på din sw20? og hvor fornøyd er du med det?

noen som har inverstert i kw variant 3, cusco, øhlins eller noe annet av bedre kvalitet som vil ha med en passasjer en tur for å gjøre opp sin mening om hva som skal kjøpes?

monterte på JIC magic coilovere på en mr2 her om dagen, men er meget skuffet, riktignok fortsatt på vinterhjul men noe bedre må til! anbefalinger av egen erfaring mottas med stor takk, gjerne med mulighet for en kjøretur for bekreftelse. synsing og "lest på internett" klarer jeg meg uten :)
 #409748  av Ocean Walley

http://www.ts-ogn.no/index.php?option=c ... 33&t=40197

Du kan jo lese litt på denne først og se om du blir litt klokere :)
Ellers er det jo mange som deler erfaringer om forskjellig oppsett både for banebruk og gatebruk på sine prosjekttråder.
 #409880  av mr2storbrua

Har KW Variant3-coilovers på min, men har ikke så mye å sammenligne med da jeg faktisk ikke har prøvd en annen MR2 enn min egen. Var selvfølgelig stor forskjell når jeg fikk montert de i forhold til gamle standard dempere/fjærer, men det skulle bare mangle. Når jeg mappa bilen min på landevei med sleeper kom han med en kommentar om at han syns de var bra, så du kan jo høre med han hva slags erfaringer han har.

Bilen er foreløpig uten skilt og det er litt langt og kjøre til drammen, ellers kunne du selvfølgelig testa bilen selv :)