TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Scotty's Toyota Supra MKIII

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #396407  av Scotty
 
Andrepedersen skrev:Vist du kan holde litt på bilen,kan jeg garantere at jeg henter den :)
Sinnsykt feit supra mk3. Guttedrømmen min å eige en slik bil :)
Takker! Bilen blir nok solgt til første person som kommer med pengene og som kan klare å ta vare på den. Skyndt deg så kanskje blir den din :D
 #396409  av Andreazz
 
Hvordan er responsen da? Er det noen interesserte med penger? Går tregt for meg ivertfall :roll: Virker som man må gi ting bort i dag for at folk skal handle :lol:
 #396411  av Scotty
 
Responsen er seig. :? Alt virker ganske "ukjent" med MKIII, liten målgruppe og få med kunnskap... vanskelige biler å selge, men nå går vi jo mot høst så det påvirker litt..
 #396437  av Andrepedersen
 
Scotty skrev:Responsen er seig. :? Alt virker ganske "ukjent" med MKIII, liten målgruppe og få med kunnskap... vanskelige biler å selge, men nå går vi jo mot høst så det påvirker litt..
Høres bra ut for min del :D
neida, for å prate alvor så har jeg sett etter en supra mk3 lenge. og vi får se om vi kan gjøre en avtale. Må iallefall vente noen mnd først. Har nettopp handla ny bruksbil og må evt få solgt ST185'en :D Vist du ikke er int i bytte ? :D Bilen er nylakkert ;)
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15