TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Seriøst noen folk sliter sÃ¥ jævlig at de mÃ¥ ødelegge!!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #41000  av Remi

Morn.. Tidlig kveld og noe dritt.. vokna av at modern kom skrikende opp trappa naboen hadde vært og ringt på her.. så æ sprang ut og så ser æ på den søte Carinaen min som står der.. alt som e i gjen e frontruta.. resten e knust.. forsterker og sub til 6000kr er ikke rørt ingenting er stjelt.. forbanna irriterende.. naboen tok bilde av han som gjorde dette. :) så forhåpentligvis så tar de han/henne.. tenk og bli tatt på fersken, av et fotoapparat :) det er digg da.. faen nå får æ ikke sove mer heller.. blir så forbanna...

#41003  av Toymr2

Fy søren! Det flyger en god del vandalister ute på gata som bare vil gjøre herp! Skulle hatt skamjuling vettu :evil: Men du hadde da flaksen med deg for at du har en god nabo da :wink:

#41004  av spkstrp

Genialt ! :) håper vedkommende får så det svir (serlig.... :roll: )

#41005  av @lpher

Det dær er for jævlig!! Regner med du setter inn alle kluter på å få funnet vedkommende på bildet! :twisted:

@lpher

#41014  av kennethx

Post bildet!!

#41018  av chris

ja, post bildet!

Er for jævlig det der.. er så utrolig ubeskrivelig barnslig og feigt...

#41019  av memo

post bildet ja.. we wanna see :twisted:

#41064  av FalcoN

:shock: :shock: heilt SINNSYKT utrule :( :shock:

#41069  av Remi

Politiet har filmen. så vet ikke om jeg får tak i det.. kan jo hende.. vis jeg får tak i det så legger jeg det ut.. alle skal få vite hvordan idiot som holder herp her.. Seriøst altså må vell bygge meg garasjen :? men uansett, jeg setter alle kluter til for og finne den som gjorde dette.. Får det dekket av forsikringa da.. egenandel på 1100kr.. kan leve med det for nye ruter da.. men koffer tok dem ikke frontruta samtidig..? frustrerende.. jaja.. skal få spikret det bilde opp på samtlige lykte stolper i byen her ja ! det skal leites og det skal finnes

#41070  av sindrejl

opp med bildet så kjører vi kolonne nordover og finner jæveln :twisted:

#41167  av MR2turbo

fa#¤ så kiipt da.. men tar de jævlen, så får du vel dekket alt??

#41226  av mr.veilsidewankel

bruk 500kr til og kjøp deg ett stort aluballtre.
hiluxen til faren min ble ranet i fjor. jeg var ute og kjørte hjem folk den kvelden og var vitne til at politiet ferska ham. fikk null i straff grunnet at han hadde allerede gjort så mye galt fra før(seriøst :evil: )
men du har krav på å hvite hvem som har gjort det. faderen fikk vite det med en gang. Jim Cato Følstad. bor i et lite hvitt hus nedenom prix på inderøy. den jævelen skulle fått giliotin.
endte med at pappa måtte betale reperasjon av bilen selv. koselig :evil:

hadde det vært min bil så hadde fyren vært permanent lenket til hjul nå.

#41227  av erling

Trist med vandaler. HÃ¥per det ordner seg. :?
mr.velsidewankel skrev:
hiluxen til faren min ble ranet i fjor. jeg var ute og kjørte hjem folk den kvelden og var vitne til at politiet ferska ham. fikk null i straff grunnet at han hadde allerede gjort så mye galt fra før.
Wow.. Det var heftig logikk.. :shock: :shock:

#41228  av mr.veilsidewankel

verste av alt er at det er sant.
helt sykt. fikk ikke en dritt i straff. går på sosialen og raner folk og biler om natta. fram med hagla

#41229  av spkstrp

selvtekt er selvfølgelig aldri å anbefale, men i slike tilfeller skulle man nesten ønske det var som i usa ; at alle skyter på hverandre :D