Etter å ha kikket litt i mitt mr2 vognkort har jeg funnet flere ting som jeg syntes er litt merkelig:
Merke/modell: Toyota MR2
Egenvekt: 1320 kg
Egenvekt med fører: 1395 kg
Maks nyttelast: 135 kg
Standstøy (db(A)): 76
Ved omdreiningstall: 4200
Så vidt jeg vet er egenvekten på en MR2 Turbo T-top 1262 kg (Har også sett 1290 kg) og jeg har sett fler som har Toyota MR2 Turbo i vognkortet. Så det burde det vel heller se slik ut?
Merke/modell: Toyota MR2 Turbo
Egenvekt: 1262 kg
Egenvekt med fører: 1337 kg
Maks nyttelast: 193 kg
En annen ting er eksosanlegget. Jeg vet jeg har sett mr2 vognkort med opp til 97 db oppgitt. Hva er grunnen til den store forskjellen?
Til dere som har en MR2 Turbo som også er en MR2 Turbo i vogn kortet. Hva står det i deres vognkort?
Merke/modell: Toyota MR2
Egenvekt: 1320 kg
Egenvekt med fører: 1395 kg
Maks nyttelast: 135 kg
Standstøy (db(A)): 76
Ved omdreiningstall: 4200
Så vidt jeg vet er egenvekten på en MR2 Turbo T-top 1262 kg (Har også sett 1290 kg) og jeg har sett fler som har Toyota MR2 Turbo i vognkortet. Så det burde det vel heller se slik ut?
Merke/modell: Toyota MR2 Turbo
Egenvekt: 1262 kg
Egenvekt med fører: 1337 kg
Maks nyttelast: 193 kg
En annen ting er eksosanlegget. Jeg vet jeg har sett mr2 vognkort med opp til 97 db oppgitt. Hva er grunnen til den store forskjellen?
Til dere som har en MR2 Turbo som også er en MR2 Turbo i vogn kortet. Hva står det i deres vognkort?
Min prosjekttråd - Tom's 91 3S-GTE : viewtopic.php?f=61&t=36384
Carbon fiber interiør deler : http://www.ts-ogn.no/index.php?option=c ... 46&t=40313
Carbon fiber interiør deler : http://www.ts-ogn.no/index.php?option=c ... 46&t=40313