TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Mr2 mk1 4agte " trackday"

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #409020  av steffen karlstad
 
ArildM skrev:Spørs om det hadde blitt vanskelig å håndtere AW11en med såpass mye motor?
effekten er ok men det blir 100kilo til og feil med vekt fordeling. men som sagt skal prøve holde det så optimalt som mulig på orginal base. elsker 4age motoren.

bilde update i kveld.
 #409022  av steffen karlstad
 
ferdig bilde av kaldt luft inntak med luftfilter i høyre baksjerm.

Bilde

Bilde



bilde av giroverføringene som er byttet bra gummi til kulelager.

Bilde



bilde av trigger fester osv

Bilde

Bilde


under bilen ferdig med difuser og plater

Bilde

Bilde

Bilde



unibal endledd og stabstag, foringer, coilovere og bremser.


Bilde


Bilde

Bilde



slik den står nå.

Bilde
 #409198  av steffen karlstad
 
da står bilen på hengeren og klar til i morgen :)
 #409215  av Andrepedersen
 
Kjempeflott bil, som er godt gjennomført.
Kryper kjempenært terjen sin tidligere grå mk1 :)
 #409235  av EXS
 
slem bil :twisted:

hva er front diffuseren lagd av ?
 #409263  av steffen karlstad
 
laget av trykk finer og glassfiber..
 #409266  av loft
 
DET var bilen sin det!;)
Looks straight out mean machine!
 #409312  av mk1 black limited
 
steffen karlstad skrev:da står bilen på hengeren og klar til i morgen :)
Kjørte forbi deg på vei inn til Oslo ved Furuset på onsdag - den bilen ser mean ut live... :-) Hvordan gikk det?
 #409337  av steffen karlstad
 
mk1 black limited skrev:
steffen karlstad skrev:da står bilen på hengeren og klar til i morgen :)
Kjørte forbi deg på vei inn til Oslo ved Furuset på onsdag - den bilen ser mean ut live... :-) Hvordan gikk det?

fikk problemer med alt for liten turbo og baktrykk. ende på 210hk/280nm på hjula.
 #409361  av ArildM
 
Respektable tall uansett det da :)
Alt etter hvordan du skal kjøre er det vel greit med en liten turbo på en slik bil slik at effektkurven blir mest mulig jevn, særlig i svingene vil dette være lurt, slik at når du gir på får du en mest mulig linær effektkurve slik at du slipper å få en voldsom effektøkning plutselig som resulterer i at du bare spinner ut. Men det kan du vel det meste om etter noen år med AW11 kjøring 8)
 #409626  av steffen karlstad
 
ArildM skrev:Respektable tall uansett det da :)
Alt etter hvordan du skal kjøre er det vel greit med en liten turbo på en slik bil slik at effektkurven blir mest mulig jevn, særlig i svingene vil dette være lurt, slik at når du gir på får du en mest mulig linær effektkurve slik at du slipper å få en voldsom effektøkning plutselig som resulterer i at du bare spinner ut. Men det kan du vel det meste om etter noen år med AW11 kjøring 8)

Etter flere argumenter fra kai blr det gt28rs og 300whp Evt grenrør og innsug fra en Einar (en som lager for flere av gatebil bilene) og en gt3071 og la den løpe fritt til 8000 runder. Iht klarer den opp mot 400 hk. Men det blir netse år, slutten av sessong.
 #410085  av steffen karlstad
 
da kommer det bilder fra bremsing og 4-hjulkontroll.

skal ha teste dag mandag på gardermoen raceway.
 #410086  av steffen karlstad
 
4-hjulkontroll

Bilde

Bilde

Bilde



bremsing

Bilde


Bilde


Bilde


Bilde


som altid takk til speedparts (din total leverandør tuning), bror, romerike auto.
 #410264  av steffen karlstad
 
krise. hadde test dag på gardermoen mandag og det røyk en gearwire. noen som vill doenere/selge?
 #410270  av ArildM
 
Kjipern. Toyota? :?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 19