TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • castrol celica

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #409570  av celica_st185
 
MOTORSPORTHUSET skrev:rudskogen og våler gatebil
rudskogen leie banen
revebanen en tur
kr sand driftetrening
drag i valle
dhb drag

får håpe det blir noe av dette.
men man kan jo aldri vite. :)

du da? kun rally?? sørland? nærme seg fort.
Blir endel Rally ja, men planen er DHB (Med eller uten bil, ikke bestemt meg helt), Rudskogen Gatebil juli og september, Valle, Street legal på Forus muligens. Så får vi se. Viktigst er rally sørland og rally sokndal.

Det skal jo også være bakkeløp med free for all, både på Sokndal, Vikedal og Jærhagen. Pluss at den nye banen her skal være klar i høst (Drifting\rallycross). Ikke så langt for deg å resise, hvis du får deg lisens på bilen da :)


Får du ut bilder av veivhusventilasjonen? Har ute motor nå, så mulig jeg lager til ny på min og, før den settes tilbake. Funker ikke så bra med den orginale...
 #410443  av MOTORSPORTHUSET
 
helt importnert over den nye store turboen.

den lader 0.4 på 4000rm og har fult på ca 5000
veldig lite forskjell fra den andre egentlig

bremsing i morgen!! 1000hk eller spreng!!!



wish me luck!!
 #410444  av Holger
 
lykke til! :D spent på effekten nå ja :twisted:
 #410445  av sleeper
 
Type turbo var det?
 #410462  av MOTORSPORTHUSET
 
pc pt7175billet 81hus.t4.

opgitt til 985hk men har brmeset biler oppi rett over 1000 flere ganger.

så nå får vi se, har ikke sovet i natt.... :shock: :shock:

jeg har prøvd bilen opp i 1.6 og den gååååår braaaa...
 #410495  av MOTORSPORTHUSET
 
da var jeg hjemme med bilen i behold..

begynte og bremse med 1.6wg fjøra og vrikket helt fint opp til 6000rm+
da bara forsvant ladetrykket til værs til 2.7+ bar og bilen pika 767 hjulhester på første forsøk.

det som skjedde var at 50mm wastegaten ble tømt på turtall og klarte ikke og ta unna.
jeg monterte fort i 0.8 fjøra og holt bilen1.4 bar til den kom opp i 7000 så forsvant trykket opp i 2.5 bar ble mer og mer på turtall..

wastegaten klarte og svelge 2.5 bar opp til 8800rm.
med ei normal 0.8mm fjør.

så begynte raimond og presse opp ladetrykket med boostventilen nede på turtallskurven.
og etter mange drag enta han på denne gjennomsnitsmålinga som han følte var trykt.

700whp og 622wnm på 2.5 bar.

men bilen ble veldig kjørbar og en ny verden i forhold til den første beistet av en turbo.


skulle den ha dratt 1000 hk måtten den hatt en til eller større wastegate og opp i 9500 i turtall..

men jeg gir meg nå den går helt sykt nå. og jeg fikk ikke et problem ikke en oljedråpe på tralla ikke et slangehopp ingen verdens ting galt er meget fornøyd!.

700whp er ca 840 til 860 i motor.
 #410496  av MOTORSPORTHUSET
 
grafer ladetrykk hjul hk og hjulnm og afr
Vedlegg
img007.jpg
img007.jpg (318.95 kiB) Vist 364 ganger
img008.jpg
img008.jpg (258.09 kiB) Vist 364 ganger
img009.jpg
img009.jpg (276.57 kiB) Vist 364 ganger
 #410497  av MOTORSPORTHUSET
 
her la jeg den nye kurven oppå den første jeg mappet med enårm turbo i 2009.

den har som max 240whp mer på 7000 eks.
100whp mer på 6000
150whp mer på 6500
150whp mer på 7500
den har mer hester opp til 8300.

så kan vel være fornøyd.. den ble ivertfall ny bil og kjøre.!! :D
Vedlegg
img010.jpg
img010.jpg (402.71 kiB) Vist 361 ganger
 #410502  av Holger
 
fy faen, så rått! :D
 #410506  av FT86
 
:lol:

sjukt!
 #410509  av Rangle
 
Skuffer aldri både bil og eier!
Gratulerer med nye tall :wink:
  • 1
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 90