TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #410551  av Zepticon

Bilde

Men btw: Kunne jo prøvd å fortelle han stakkarn hva han gjør galt da? Jeg foretrekker da fleshlighten, den klager og syter i hvertfall ikke etterpå :mrgreen:
 #410578  av jacquelin

Mhm, veldig fornøyd med kveldens fangst. :lol: Jeg fant ut at når så enkle korreksjoner som- ikke snakk så mye. ikke går inn, så blir alt det andre for vanskelig prosjekt for meg. Og uansett, hvordan sier en jente på en høflig måte- kan du slutte å spytte meg i ansiktet? :roll:
 #410581  av celicat23

Har du lyst til å bli kvitt noen så er det bare å si "jeg har lyst til å bli gravid med deg". De fleste stikker da. Hu ene jeg var sammen med lærte seg å si "skal vi lage baby?" når hun ikke ville noe, for som ved magi så slutta bare pikken min å virke resten av kvelden da.
 #410597  av Zepticon

jacquelin skrev:Mhm, veldig fornøyd med kveldens fangst. :lol: Jeg fant ut at når så enkle korreksjoner som- ikke snakk så mye. ikke går inn, så blir alt det andre for vanskelig prosjekt for meg. Og uansett, hvordan sier en jente på en høflig måte- kan du slutte å spytte meg i ansiktet? :roll:
Vell, du kan jo si det som det er? Stopp hele greia, og si at det funker ikke, overhode. Si hva han gjør galt, og hvordan han kan forbedre. Kvelden er for din del ødelagt. Men du kan sørge for at hun neste som kommer ikke får det like kjipt som deg ;)

Og nei, det er ingenting som går inn når han drive å jokker deg. Da er det bare en ting i hodet på han. Inn-ut-inn-ut-sprut.
 #410666  av jacquelin

Hvis du hadde tatt med deg en så dårlig jente hjem, hadde du virkelig kommentert alt som var feil? :P
 #410669  av Zepticon

jacquelin skrev:Hvis du hadde tatt med deg en så dårlig jente hjem, hadde du virkelig kommentert alt som var feil? :P
Er bare slå dem i bakhodet så dem holder kjeft og ligger i ro om det blir et problem. Da er det som en fleshlight, bare at den er 37 grader og selvsmørende :)
 #410670  av inzane2012

jacquelin skrev:Hvis du hadde tatt med deg en så dårlig jente hjem, hadde du virkelig kommentert alt som var feil? :P
jeg har måttet gjort det flere ganger :) før jeg møtte min nåverendes samboer så var som oftes det som måtte påpekes var bruket av tenner ved en BJ, en ting er når jenta vet hva hun gjør og bruker tenner forsiktig til å pirre med, en annen ting er når jenta ikke er klar over det og det kjennes ut som en osterasper blir gnidd opp og ned på staken :p
Men jeg som gutt føler at jenter generellt bør bli flinkere til å si ifra når vi gutta gjør noe feil, for finnes veldig få jenter som liker det samme, med unntak av ett par basic ting som du jac påpekte her :) Så det som kanskje har funket på 2, toppen 3 andre funker helt sikkert ikke noe andre, og da er det viktig at en sier ifra. Trenger ikke begynne med noe undervisning i senga, men ikke kom med så små hint at vi begynne å leike sherlock holms for å finne ut av det :) Gutter er som regel mye lettere å ha med å gjøre, en god BJ og jeg tror vi kan tilgi veldig mye annet :)
 #410672  av jacquelin

Zepticon er slem!! :lol:

Men Inzane, jeg pleier å si i fra til de som faktisk får det med seg. Så jeg er ikke vanskelig sånn. Ble bare overveldet av rare ting denne gangen. :P Og hadde det bare vært en ting som du nevner, så hadde jo saken vært myyyyyye lettere.

Haha! Enkle vesener, likevel så drittvanskelig å forstå seg på. :roll:
 #410677  av bose

Har herved løst samrlige problemer som måtte dukke opp hva anngår sex/samboerskap
http://www.kondomeriet.no/produkt/flesh ... a/14362676
http://www.kondomeriet.no/produkt/cassi ... a/13011918 for litt ekstra variasjon..

Og en http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/ ... e=34396102 evnt http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=34400914 hvis man vil ha noe man noe som er litt mer "selskap"...
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 77