Jeg har ett problem. Innsugsslangen og luftfilteråpningen går kant i kant. Så jeg trenger en "muffe"/overgang av ett eller annet slag. Nå har jeg ringt til de forretningene her oppe i troms som jeg tror kanskje kan ha noe slikt liggende, men det var dårlig med det, gitt.
Anyway, er det noen som har en rørbit i tynt metall (helst alu) med dia 65mm utvendig? Som i tilfelle kan sende dette nordover i en pakke? jeg betaler porto å eventuell pris inn på konto til den som skal sende.
Jeg måtte trixe litt pr i dag, så innsugsslangen er trykt inn i luftfilteret, noe som gjør at det kommer inn falskluft. Så det hadde vært veldig flott om noen hadde noe slikt liggende, eller kunne sende meg i riktig retning.
Anyway, er det noen som har en rørbit i tynt metall (helst alu) med dia 65mm utvendig? Som i tilfelle kan sende dette nordover i en pakke? jeg betaler porto å eventuell pris inn på konto til den som skal sende.
Jeg måtte trixe litt pr i dag, så innsugsslangen er trykt inn i luftfilteret, noe som gjør at det kommer inn falskluft. Så det hadde vært veldig flott om noen hadde noe slikt liggende, eller kunne sende meg i riktig retning.
90tallet ringte i stad....
De lurte på om folk enda bruker slike kitt,
de lo,
og la på...
Sture Vedal
De lurte på om folk enda bruker slike kitt,
de lo,
og la på...
Sture Vedal