En jeg kjenner satt å runka, og rett før han kom skvatt han av at noen opna døra, så han snudde seg og traff morra i halsen

Julebrus skrev:En jeg kjenner satt å runka, og rett før han kom skvatt han av at noen opna døra, så han snudde seg og traff morra i halsendu vet at det er INGEN som tror på at dette var en sånn "jeg har en kompis som --- " historie![]()
inzane2012 skrev:guttungen har sett for mye på american pie..Julebrus skrev:En jeg kjenner satt å runka, og rett før han kom skvatt han av at noen opna døra, så han snudde seg og traff morra i halsendu vet at det er INGEN som tror på at dette var en sånn "jeg har en kompis som --- " historie![]()
har heller mere trua på at det var DU som gjorde detta jeg
sindrejl skrev:Om han presterte å treffe mora i halsen så burde han vært med på olympisk spruting i danmark.. høres litt ut som en sånn urban vandrehistorie spør du megHar du dårlig pumpe
Zepticon skrev:GREATEST DISTANCE ATTAINED FOR A JET OF SEMEN: Horst Schultz achieved 18 ft 9 in with a 'substantial' amount of seminal fluid. He also hold the records for the greatest height (12 ft 4in) and the greatest speed of ejaculation, or muzzle velocity, with 42.7mph.5,4 meter.. da har han pumpa iorden