TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Panasonic CQ-DFX203. Skal jeg slÃ¥ til??

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #41048  av Dice

Har en dårlig spiller i MKIII supra'n min, og tenkte å bytte det ut. Skal ikke være noe fancy'e greier, bare ok.

Så jeg fikke et tilbud på en ny Panasonic CQ-DFX203. Noen som kjenner til den?? 4x50 watt for 1.249,- Det er vel ikke helt gale??

Mener det er denne:
Bilde

Men hos Elgiganten heter den CQ-DFX683

#41073  av sindrejl

trukke den er verdt så mye engang jeg? det der er jo en utgått modell såvidt jeg husker?

#41080  av Dice

sindrejl skrev:trukke den er verdt så mye engang jeg? det der er jo en utgått modell såvidt jeg husker?

:(

Mener du at jeg heller skal kjøpe en bedre men brukt spiller? Max er 1500,-. Kjøper jeg denne, er den ihvertfall ny, og det spiller ingen rolle egentlig om det er en utgått modell. Nye modeller er utgått til neste år.

Men dere er hjertelig velkommen til å komme med tips :)

#41087  av spkstrp

de har jo endel spillere til under 1500 kr på bilstereospesialisten også? jeg har den panasonic spilleren med mp3 og designet irriterer meg i filler! vurderer å kjøpe ny men har andre ting å bruke pengene på... :roll:

#41116  av FalcoN

Kjøpte meg Panasonic CQ DFX572N på Absolute Hi-Fi i Oslo jeg....
Kostet 2200,- +200,- frakt....Den koster til vanlig 4000-4500,- !!
Kan være greit å høre med dem :) Har ikke funnet noen side med dem på nettet..
Men de annonserer en del i VG...
Er ganske fornøyd med spilleren...bortsett fra at den ser ut til å ikke like visse mp3`er.....bli hakkete...sliter :? Men er ellers fornøyd :)
Litt kul by night 8)
Vedlegg
Einest bilde æ koinn finn tå deinn...
Einest bilde æ koinn finn tå deinn...
Spællarn min.jpg (7.75 kiB) Vist 2878 ganger

#41128  av sindrejl

tja du får vel ganske grei pris på en pioneer dehp-3500.. den støtter mp3.. hvis du ikke skal ha mp3 anbefaler jeg dehp-1500.. men klart mye bedre lyd i 3500 :) aner ikke hva dem koster, men alf burde vel finne noe billig og bra til deg :P

#41136  av Dice

sindrejl skrev:aner ikke hva dem koster, men alf burde vel finne noe billig og bra til deg :P
Har sendt ham pm already
 #41216  av @lpher

Dice skrev:Så jeg fikke et tilbud på en ny Panasonic CQ-DFX203. Noen som kjenner til den?? 4x50 watt for 1.249,- Det er vel ikke helt gale??
Hørtes veldig billig ut ja...men..vi har sluttet å selge Panasonic intil videre...Panasonic (Norge) sjøl har gitt opp bilstereo og har satt bort den delen...så jeg har dessverre ikke like god kjennskap til de nye modellene...som forøvrig ser nesten like ut de vi solgte i fjor... :D

De lager greie nok spillere....med masse stæsj for pengene...ala Pioneer/Sony...men vi fikk endel klager på belysninga....og de har noe høyere feilfrekvens enn fks. de andre ovennevnte merkene...
Dice skrev: Mener det er denne:
Bilde

Men hos Elgiganten heter den CQ-DFX683
DFX683 er utgammel....2003 modell :) ...solgte ut de siste jeg hadde av den i Desember :)

@lpher

#41223  av @lpher

sindrejl skrev:tja du får vel ganske grei pris på en pioneer dehp-3500.. den støtter mp3.. hvis du ikke skal ha mp3 anbefaler jeg dehp-1500.. men klart mye bedre lyd i 3500 :) aner ikke hva dem koster, men alf burde vel finne noe billig og bra til deg :P
LOL :D Jeg kan jo fikse go' pris på DEHP1600 og DEHP3600 ihvertfall :D

@lpher