TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Mr2 mk1 4agte " trackday"

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #410299  av steffen karlstad
 
ArildM skrev:Kjipern. Toyota? :?

dyrt.. noen må ha eller vite noen som har
 #410332  av steffen karlstad
 
steffen karlstad skrev:
ArildM skrev:Kjipern. Toyota? :?

dyrt.. noen må ha eller vite noen som har


fant i garagen :oops:

trackday 21 april ready
 #411171  av steffen karlstad
 
Trackday vell overstått, et stykk knekt pinnebolt på turbo halverte. Effekten men alt annet var knall. (sittet i 4 år). Kjørte opp et sett gateslicks så ma sette på de gamle vanlige dekka til helgas trackday.
 #411468  av steffen karlstad
 
da var turbo og girkabel rettet på. trackday søndag.

noe stemning bilder hittil i sessongen. motor/gir er feilfritt


test dag gardermoen.

Bilde


Bilde

Bilde



første trackday. ble ca 40l bensin og 30 runder.

Bilde

Bilde


liten photo shoot utenfor nye verkstedet mitt

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde






enjoy
 #411472  av Holger
 
rå bil 8)
 #411515  av ArildM
 
Helrått 8)
 #411556  av steffen karlstad
 
nok en perfekt dag på rudskogen. fikk parkert alle lotus gutta og en svart mr2 mk2, en del porscher osv.
60 liter bensin og 12 mil ble det. kjørte hjem.

bilder kommer..
 #411583  av ArildM
 
Funker fint med turbo AW11 på bane altså? :mrgreen:
 #411604  av steffen karlstad
 
ArildM skrev:Funker fint med turbo AW11 på bane altså? :mrgreen:

jepp funker, med nye olje kjølere front og bremser kjører jeg 20 minutter uten problemer. har 182 på gps ned mot angsten og enden av rett sletta.. men til vinter blir det tenke boksen. 1.42 er raskeste tid til nå. vill under 1.40 med da må det ny turbo til og andre dekk/felger.

mere bilder. merk klaringen til hjulbuene! he he

Bilde

Bilde


Bilde


Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
 #411614  av Holger
 
fikk virkelig lyst på aw11 nå :shock:

vært artig å sitte på :D
 #411620  av ArildM
 
Skulle ha vært med en tur med denne :D
Digg at noen viser at AW11 er en dugende liten lekebil :wink:
 #411688  av Arne rebel
 
Dette må være noe av det artigste en kan gjøre når en har en potent motor og understell :D
 #411696  av mk1 black limited
 
steffen karlstad skrev:
ArildM skrev:Funker fint med turbo AW11 på bane altså? :mrgreen:
jepp funker, med nye olje kjølere front og bremser kjører jeg 20 minutter uten problemer. har 182 på gps ned mot angsten og enden av rett sletta.. men til vinter blir det tenke boksen. 1.42 er raskeste tid til nå. vill under 1.40 med da må det ny turbo til og andre dekk/felger.
Var fine forhold på søndag ja. :-) Tror jeg akkurat klarte å la være å kjøre sammen med deg, derimot var den sorte mk3'en (din den også?) lei å bryne seg på. Men den fikk vel litt lite olje etter hvert? Håper det gikk bra.

Ellers ble 1:44 bestetiden min. Med Lotus. Uten turbo og uten kompressor. :lol:

Bilde

Bilde
 #411701  av steffen karlstad
 
Holger skrev:fikk virkelig lyst på aw11 nå :shock:

vært artig å sitte på :D

kjøpe min:)
 #411704  av steffen karlstad
 
mk1 black limited skrev:
steffen karlstad skrev:
ArildM skrev:Funker fint med turbo AW11 på bane altså? :mrgreen:
jepp funker, med nye olje kjølere front og bremser kjører jeg 20 minutter uten problemer. har 182 på gps ned mot angsten og enden av rett sletta.. men til vinter blir det tenke boksen. 1.42 er raskeste tid til nå. vill under 1.40 med da må det ny turbo til og andre dekk/felger.
Var fine forhold på søndag ja. :-) Tror jeg akkurat klarte å la være å kjøre sammen med deg, derimot var den sorte mk3'en (din den også?) lei å bryne seg på. Men den fikk vel litt lite olje etter hvert? Håper det gikk bra.

Ellers ble 1:44 bestetiden min. Med Lotus. Uten turbo og uten kompressor. :lol:

Bilde

Bilde

den er lei den ja er min gamle. bror som har den nå. han hadde beste tid på 1.39,9 og kjørte javne 1.40 runder.
det røyk en olje slange men det gikk bra..

alle de andre lotusene utpå der var tragisk treige. jeg kjørte med 215-40-16 3 år gamle nankang og low boost setting så ble bare lave 1.45 runder. de andre lotusene kjørte vell 1.50 og 1.47
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 19