traaalalla.
to-do før mo i rana:
montere nytt nav. (som er på tur fra england)
bytte endeledd fremme høyre. ( har liggende i bagasjerom)
Bytte resten av polyforinger. ( ligger også i bagasjerom )
Montere boost controller. ( venter på solenoid )
montere Aem breibåndslamda. ( må skru av bilen til brodern

)
Stille tenningen 100% ( lampa ligger i bagasjerom )
Montere grøftelys ( ligger også i bagasjerom, ene festet er ødelagt) å ser ubeskrivelig dumt ut med bare et lys
Betale årsavgift

har kviet meg litt for lenge med denne...
etterkontroll

gadd ikke stresse med dette da jeg rasserte motoren mer eller mindre rett etter eu kontroll.
så en kjempe vask å polering så bilen ser nogenlunde ut
har tenkt mye på å foliere bilen svart. eller en annen anonym farge, MANGE folk på bygda som snakker om den "gule sportsbilen som bråker så"
En annen tanke som slo meg:
man burde ikke kjøre så mye trykk over 1.2 ish.. på org stempel? fordi stemplene i seg selv er svake.
jeg har jo smidde stempel, å råder osvosvosv.
så lenge bilen får tilstrekkelig bensin på fult pådrag. så kan jeg jo i teorien stille opp trykket så mye jeg vil?

( til visse grenser selvfølgelig)
så jeg tenkte at når jeg får på a/f. så kan jeg kanskje kjøre oppe i 1.4.1.5? så lenge den ikke går mager
en ting jeg har glemt helt av er intercooler.
Blir vel vannkjølt ala noe slik den morten har, eller toppmontert rett under motorluken, å et fancy pancy scoop på siden
