TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #412059  av harared

Noxan8 skrev:vel, behagelig å kræsje mr2 er det ikke, men den gjorde vertall en god jobb med å berge mitt liv :) men den er dypt savnet :cry:

kan vel også legge ved et bilde her fra når bilen sto på teknisk etter ulykken.
Du må ha brukt opp flaksen din...
 #412060  av Noxan8

harared skrev:
Du må ha brukt opp flaksen din...

hehe, jeg tipper ikke Lotto lenger, for å si det sånn :P
 #412083  av Holger

Noxan8 skrev:vel, behagelig å kræsje mr2 er det ikke, men den gjorde vertall en god jobb med å berge mitt liv :) men den er dypt savnet :cry:

kan vel også legge ved et bilde her fra når bilen sto på teknisk etter ulykken.

vrak-sensurert (1280x960).jpg
fy fa** :shock:
 #412162  av Noxan8

føler jeg tok litt livet av denne tråden her, bildet kan fjernes hvis det var støtende/litt i overkant?
 #412164  av ArildM

Off Topic tråden går vel i rykk og napp den. Mulig alle sitter å spiller DiabloIII for tia? :lol:
 #412166  av Noxan8

ArildM skrev:Off Topic tråden går vel i rykk og napp den. Mulig alle sitter å spiller DiabloIII for tia? :lol:

valid point :mrgreen: holder meg til EVEOnline og LFS jeg :lol:
 #412185  av ArildM

Ferdig med Normal mode nå. Blir vel bare å vente på Guild Wars 2 da.
Ellers går det en del i iRacing, er vel ikke så ulikt Live For Speed?
 #412220  av Noxan8

ArildM skrev:Ferdig med Normal mode nå. Blir vel bare å vente på Guild Wars 2 da.
Ellers går det en del i iRacing, er vel ikke så ulikt Live For Speed?

stemmer nok det arild, men jeg synes lfs er mer gøy å drifte med :P
 #412221  av ArildM

Ikke prøvd LFS. Og en god stund siden jeg brukte tid på iRacing også :oops:
 #412231  av Holger

jeg spiller en del race driver grid med g25 ratt og pedaler, drifte biten der er helt rå!
 #412238  av Noxan8

driver å bygger meg rigg nå med g25, bil stol og midtkonsoll fra en Omega, ska lodde inn fungerende håndbrekk og shifteren skal plasseres i orginal posisjon :P

one hand drifting ftw :mrgreen:
 #412245  av celicat23

Hva er bedre enn ett par audio technica w1000x hodetelefoner? TO par!!! Må si meg rimelig fornøyd med lyden her nå.. Går fra pc'n via asus xonar essence stx optisk til abrahamsen v6 dac til musical fidelity m1 hpa til xtz class A100 D3 forsterker til xtz 99.26 MKII høytallere (dali zensor høytallerene er kun koblet til denon rcd-m38 radio'en... Men kan spilles sammen med xtz også)
awesome1.jpg
awesome1.jpg (138.01 kiB) Vist 809 ganger
 #412248  av ArildM

Har du så mange ører da Marius? :lol:
Eller kanskje du skal beholde ett sett "original in box" sånn at det får samlerverdi om 20 år? Sånn som Sega Megadrive/Genesisen jeg har stående i eske i skapet mitt 8)
  • 1
  • 824
  • 825
  • 826
  • 827
  • 828
  • 1173