TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Cruising natt til 1. mai? Bergen

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #40131  av Turbotrille

Dette har tidligere vært diskutert litt på forumet til essokickers og på bilforumet, hvor mange er klar for dette?

Jeg har et lite forslag til en fin rute for cruising, bergen sentrum er utelukket pga. innleverelse av selvangivelse i byn denne dagen og det vil dermed være mange biler og mye køer, så jeg har prøvd å legge opp til en rute uten trafikklys.

Her er min tanke:

Oppmøte IKEA kl. 22.30, så kan vi stå å prate der en halvtimes tid før vi legger ut på cruising.

Ruten er som følger: Ca 23.00-23.15 kjøring fra IKEA, vi kjører så til Øyrane Torg i Indre Arna hvor vi kan prøve å samles for å holde rekken av biler noenlunde stabil, fortsetter mot Midttun/Nesttun og til Lagunen hvor vi igjen kan samles på den store plassen bak McDonalds hvor vi stod for ca 2 uker siden, derifra kan vi kjøre til Fyllingen, over Nordås, hvor vi kan samles utenfor Auto23, derifra kan ferden gå videre til Sartor senter på Sotra hvor vi avrunder, evt. kjører samlet til byn.
Klokken vil nok da være såpass mye at mange vil nok trekke i egne retninger.

Dette er bare en tanke som jeg har fått om et forslag til en kjørerute som ikke omfatter sentrum da det alltid blir kaos og folk kommer fra hverandre pga. trafikklys o.l.

Kom gjerne med dine egne meninger om hvordan dette høres ut.

P.s Det er også laget to tilsvarende tråder om dette på bilforumet og essokickers.

#40145  av CelicaTurbo

ruten høres ut som en god ide, og jeg tror det kan være greit å holde seg unna sentrum tidlig på kvelden ihvertfall :)

selv blir jeg ikke med på dette, er ikke i byen på det tidspunktet..

#40153  av spkstrp

tja fikk iafall lyst :)
Om bilen er kjørbar osv... :roll:

#40179  av Kjelliken

8) ja viss det er natt til 1 mai må jeg bare kjekke når jeg skal på jobb 1 mai. Jada jeg har nemlig ikke fri den dagen. men mener jeg ikke skal kjøre noe tidleg så det går sikkert greit. :wink:

#40193  av sexten

nat til 1. mai skal man drikke, ikke kjøre bil :D

#40194  av spkstrp

drikker lite for tiden og er dessuten midt i eksamensrushet så jeg gidder ikke kaste bort tiden til drikking (eller penger for den saks skyld ;))

#40426  av Turbotrille

Det ser ut til at det blir den foreslåtte ruten.
Stemningen taler for det på essokickers ihvertfall.

Så nå er det bare til å spre ryktet. :D

#40453  av Kjelliken

:D jeg kommer det er rimelig sikkert
Skal ikke på jobb før om kvelden 1 mai. :wink:

#41180  av Kjelliken

:x var rimelig sikker helt til den ukens arbeid komm opp.
Må nok jobbe men hviss dere utsetter til halv to om natten og starter da da er jeg nemelig ferdig på jobb haha.. :cry:

#41189  av spkstrp

kjipt Kjelliken :( selv har jeg jo motorfestene mine å slite med, viss jeg ikke har fått skifta de til da så er det uaktuelt..

#41236  av MRQuoc

jeg er der med min søte slitne kule nostalgiske kropp og bil ! :P .. skal prøve å kjøre fra Drammen fredagen så ser vi om jeg rekker slik cruising , skal prøve å Date" med kjæresten min den dagen så vi får se hva jeg får for noe av bonus i løpet av kvelden :lol:

#41255  av Mr2 Mk2

kommer med kjerra mi jeg om den holder sålenge :)

#41669  av MRQuoc

må melde pass , jeg har fått en liten prolaps lignende greier i ryggen .. ! klemmer på hovednerven og klarer såvidt å ta på sokker selv ! .. jeg håper jo å fikse kroppen før helga .. men jeg får ikke lov å sitte lenge .. det vil si ikke lange bilturer .. og det blir det om jeg skal kjøre til Bergen .. selv på toget må jeg vandre frem og tilbake vognene .. hater dette .. 2. gang .. også så ung alder .. føler meg skrøpelig når jeg faen ikke klarer å ta på bokser'n .. brukte 10 min på det etter dusjen !! :roll: :roll:

#41677  av Kjelliken

:( det var skikkelig trist å høre mrq.
Håper det går bedre og skal du være i bergen hele helgen kan vi sikkert ordne ett lite møte til ære for deg :wink:

#41905  av MRQuoc

hater det hater det .. spilte turnering igår .. å fikk på en merkelig måte på plass skiven .. så kom krampene mot beina .. etter å få løst nerven .. .. så nå ligger jeg i kramper .. men nå klarer jeg hvertfall å ta på meg bokser'n kjappere .. til og med sokker får jeg på uten hjelp ! 8)