God skrev:Oidå, då hadde du flaks! Kunne jo blitt eit bittert resultat om motoren deisa ned i andre ting.
Ta motoren ut frå undersiden høyrest jo lurt ut, skal notera det ned.
Har ikkje lagd ein prosjekt tråd enda, men tenkte eg skulle gjera da i vinter, når eg skal begynna å "piffe" opp motoren litt. Gleder meg som ein liten unge, hehe. 
Nå vet jeg ikke 100% om det går og det er det folk gjør.. Men ser ut som det er plass og det er jo genial måte å gjøre det på (i hue mitt i allefall).
-----------
Kommet ett lite stykket på vei nå da. Blokka og toppen er montert, regreima er montert m. deksel. Røska bort ledningsnettet fra luftinntaket, satt på aftermarket wolfkat rail og dyser.
Vi blir å lage ett "nytt" ledningsnett, vi bruker det gamle men legger om kabelene, skjøter og ordner så det blir seende porno ut. Føler det bare er kaos og tar mye plass slik som det er nå, spesielt når det lå innimellom luftintaket og toppen/fuelrailen, var trangt.
Bestilt turbo av Motorsporthuset!:) Og nå er det bare å bestemme seg for clutch. Så stortsett det som mangler nå er å skjønne fuelrailen helt og få tak i en del forskjellige slanger til olje, bensin etc. Bytter fordelern ut med to coiler.
Lakka en bit av motorromet, ble bra så vi tenker å ta hele skiten ei helg
Er nok noen deler som vi trenger utenom motoren også. Men det får komme når den tiden kommer. Pengene skal jo strekke til også hehe:P
Tok noen bilder nå men ser at kameraet på telefonen skulle vært skifta:p av alt som er beskytta er visst ikke det en av de.
Blir vell bestilling av flere deler i helga:)