TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #412791  av villsau

probleme me bur er at bila blir for stiv å brøyte så mere inn i ei bil som ikke har bur. ærgo du kan ta flere liv i trafikken for at du vil ha ei bil som er solid og såm passer Bare på deg og ikke di du kræsje med. det blir såm at du sjøre en tanks mot et egg. jeg veit at bur kan redde liv. men da MÅ alle blire ettermontere bur i dem. å biler som blir bygd i dag e MY stiver å mere solid enn en volvo fra 80 takke. å 4ponkt seler er jeg eni med å kunne bruke. men vem faan årker å fikle med 4punkt seler vær enda gang di skall inn i bilen sin da? jeg har 4punkt i bilen min å di blir brukt kunn på bane for at d e my mere stress å ha di på seg enn 3punt seler.
 #412798  av inzane2012

beklager villsau, men den posten din blei for tungvindt å lese, vi prøver å holde forumet fritt for dialekt språk, så hold deg til enten bokmål eller nynorsk. Folk med dysleksi er unntaket.
 #412814  av Astro

Stiansen skrev:
ArildM skrev:Teamany: :lol: Beste på lenge!
Stiansen: Bra kjørt! Var du på Værnes eller? Bra at Amcar gutta får litt å tygge på de også :wink:
Var på Værnes ja ;) 3 Supraer i bad boys klassen nå :)

Men hjalp vel lite likevel....
 #412851  av harared

Vi kan klage på at Norge er byråkratisk med tror USA tar kaka.
To Nissan GTR R33 ble knust idag pga påstander om juks pga av registrering av JDM bil ved å få den registrert i annen stat før registrering i Wisconsin.
Utrolig hvordan paragraf ryttere får holde på der borte...

http://blogs.insideline.com/straightlin ... op-it.html
 #412891  av ArildM

Da ble det vel sånn at man er SW20 eier om ikke så lenge :oops: Fy som jeg gleder meg :mrgreen:
 #412892  av FT86

ArildM skrev:Da ble det vel sånn at man er SW20 eier om ikke så lenge :oops: Fy som jeg gleder meg :mrgreen:
Nice! bestemt deg for en du vil ha? min f.eks? :P

edit :

http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... Id=1468266
Sist redigert av FT86 den 02 jun 2012 19:28, redigert 1 gang totalt.
 #412897  av Astro

Astro&August.jpg
Astro&August.jpg (1.83 MiB) Vist 888 ganger
Folk kikka så rart på oss når vi e å handle for tia... :lol:
 #412904  av Noxan8

Astro skrev:
Astro&August.jpg
Folk kikka så rart på oss når vi e å handle for tia... :lol:

LIKER :mrgreen: hehe ^^,
 #412908  av ArildM

Allerede gjort avtale med Hans Martin på forumet om å kjøpe den røde han har :wink:
 #412938  av celicat23

Det tegnet for at du ikke skal bruke elektrisk skrutrekker/drill for å montere noe... Når er det folka som lager monteringsanvisninger skal forstå at vi tar sånt kun som en utfordring?
 #412965  av FT86

trenger litt hjelp folkens

skal kjøpe meg en billigere bil si maks 20k vil kun ha bensin og bør ha gått under 220 000 km. bør være så enkelt som mulig og så nytt som mulig. Billig å kjøre med må den være.
Ikke fransk drit og helst svart :P
hvis denne hadde vært svart kunne dent blitt den
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35100966

noen som klarer å finne en bil til meg? klarer ikke bestemme meg :D

tnx
 #412966  av Astro

Da har æ faktisk lest igjennom 830 sider rein spikka galskap fra dokk folkens.... Jaggu my rart dokk har diskutert ja.... Å sabla my tøffe kommentarer fra enkelte :lol:
  • 1
  • 828
  • 829
  • 830
  • 831
  • 832
  • 1173