TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Pris pÃ¥ Mr2 mk2 turbo?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #413074  av TrustNo1

Hei

Jeg er i ferd med å selge mr2'n.
Det er ikke uten vemod, da jeg har hatt utallige timer med div prosjekter i denne. Men har kommet frem til at jeg ønsker en nyere bil av ulike årsaker.

Men uansett, så har jeg litt problemer med å prise denne, da det ikke ligger noen orginale turbo mr2'r ute som jeg kan finne.

Noen som har formening om hva man realistisk kan regne med å få? Har ingen umiddelbar hast med å selge, men vil helst få solgt i løpet av sommeren da den ikke har vinterdekk (kun sommerkjørt)

Den er i relativt god stand, litt småfiks, men ingen store saker.
 #413080  av magnesmurf

Tipper rundt 90000. Litt avhengig av kilometer.
Mr2 har falt mye i pris de siste årene desverre.
 #413096  av TrustNo1

Ja, lagt merke til det.

Ser gti ligger helt ned på 40-60, så usikker på om jeg egentlig kan regne med så mye som 90 også
 #413100  av hmsilset

En original mr2 Turbo er verdt rundt 100.000kr om den er i grei stand.Synes jeg :)
 #413101  av Zepticon

TrustNo1 skrev:Ja, lagt merke til det.

Ser gti ligger helt ned på 40-60, så usikker på om jeg egentlig kan regne med så mye som 90 også
Det kommer ann på kjøper. MItt tips til deg, da jeg har sett annonsen din, er å fjern stereoen og monter alt av orginalt interiør, og ta nye og gode bilder. Jeg hadde faktisk ikke tatt stereoen om du hadde kastet den etter meg, da det er noe av det styggeste jeg har sett montert i en MR2. Tilby det heller i deler.

Det er smak og behag, men siden den (stereoen) er så ekstrem så er det nok ikke mange som liker den. Som potensiell kjøper er det noe som for meg til å klikke vidre til neste MR2.
 #413104  av TrustNo1

Ja, har egentlig tenkt å demontere, ville bare teste å lufte det litt først, for å se om noen var intressert. Trenger bare å få tak i ett par orginaldeksler før jeg kan selge uten
(mangler A-stolpene og senterkonsollen da disse er modda pga installasjonen)
 #413238  av magnesmurf

Bare å bestille på ebay eller hos rpmgarage.com :wink:
Evt flere mr2 brakers i england som også har :wink: