TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nyheter og updates om ft86/gt86/86/frs

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #413116  av FT86

atledreier skrev:Andre som har bestilt?

Noen som har hørt noe om leveringstid? Så en artikkel der det stod 70 biler i år og 130 neste år. Skal Toyota ha 70 demobiler?
jeg kjenner en som har bestilt en, han jobber på toyota så kanskje han kommer litt lengre frem i køen :) aner ikke jeg.
 #413118  av atledreier

FT86 skrev:han jobber på toyota så kanskje han kommer litt lengre frem i køen
Skulle ikke forundre meg... Kunden først my ass... Når jeg jobbet i HiFiklubben var det alltid kuneprodukter først, SÅ demo... Kjipe greier...
 #413119  av atledreier

FT86 skrev:han jobber på toyota så kanskje han kommer litt lengre frem i køen
Skulle ikke forundre meg... Kunden først my ass... Når jeg jobbet i HiFiklubben var det alltid kundeprodukter først, SÅ demo... Kjipe greier...
 #413121  av ErikG

Så Fredric Aasbø fikk sin i dag. Skal være ferdig bygget til Gatebil Juli treffet. Blir flere GT86 å se der da. Jeg skal ha med en og Fredric sin. Noen andre?
 #413122  av ErikG

FT86 skrev:

Noen som har hørt noe om leveringstid? Så en artikkel der det stod 70 biler i år og 130 neste år. Skal Toyota ha 70 demobiler?
jeg kjenner en som har bestilt en, han jobber på toyota så kanskje han kommer litt lengre frem i køen :) aner ikke jeg.
Karsten du mener?
 #413124  av FT86

ErikG skrev:
FT86 skrev:

Karsten du mener?
ja :wink:
 #413319  av ure

Noen som vet når Toyota i Bergen kan vise frem en slik Demobil, finner ingen info om det.
 #415108  av inzane2012

Jeg var av og kikket litt på denne herligheten idag! må si den virker veldig lovendes! Minner meg veldig mye om kupeen til SW20 igrunn, sitter veldig lavt med en høy midkonsoll mellom fremsetene, som mann igjen sitter som støpt i. Veldig god størrelse på rattet og god layout på instrument panelet. Gleder meg til slutten av august når jeg endelig skal få en prøvetur i den :)
 #415204  av ArildM

Tatt av den vingen :wink: Ser mye mer smooth ut da :) Sikkert senket også?
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 35