TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Danielj's MRlowrider

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #413415  av DanielJ

Ja da var ei fartsfyllt helg over. Har hatt det ufattelig gøy! Bilen har funket perfekt hele helgen, har bare kjørt og kjørt :D Men var som sagt litt uheldig da Erlens satt på :roll: Knust frontrute, knuste begge sprederne, fangeren og karbonleppen er ramponert av steinsprang ellers er det fullt av steinsprang på førerdøren, begge forskjermene, begge speilene og på rammen rundt frontruta. 1 steg fram 14 tilbake :lol: men mistet ikke sansen for banekjøringa etter det! Og bilen skal fort bli i enda bedre standt igjen! Kommen masse bilder fra treffet senere i uken, men her er et bilde :)

#413417  av DanielJ

Rafinus skrev:Hvor bra den sitter i svingene =)
Mye bedre enn meg på mine 185 type sykkelhjul, kunne liksågjerne danset ballett istede =P

Misforsto deg 3erlend på lørdagen, trudde det var Audien som fikk skader, Husker du hvor den S2n sto parkert på Racecampen? Satt på med en av S2 ene i dag, og den endte godt parkert i sandfella =P

Va morro og se bildebevis på at den celicaen snurra, han var stor i kjeften hele lørdagen siden jeg snurra på Fredag ;)

Var veldig morro og få helse på 3erlend og DanielJ :D
Var hyggelig å hilse på dere begge ja, og Ronny! :D kjørte foresten i fra den Celicaen i dag på regnføre! Den Audien som kjørte utfor var sammen med ES Tuning og var den eneste coupe'en med grå baklykter.
 #413419  av DanielJ

Dekkene satt forresten noe helt sykt! Kjørte først en del runder på Toyo T1R og så med Toyo R888 resten av helgen. Var STOR forskjell. Kjørte i skikkelig pissregn og enda var det er jævlig bra grep! Kjørte med 1,8 bar i dekkene og syns det funken knall :D De var gjevnvarme da.
 #413421  av 3rlend

Rafinus skrev:Hvor bra den sitter i svingene =)
Mye bedre enn meg på mine 185 type sykkelhjul, kunne liksågjerne danset ballett istede =P

Misforsto deg 3erlend på lørdagen, trudde det var Audien som fikk skader, Husker du hvor den S2n sto parkert på Racecampen? Satt på med en av S2 ene i dag, og den endte godt parkert i sandfella =P

Va morro og se bildebevis på at den celicaen snurra, han var stor i kjeften hele lørdagen siden jeg snurra på Fredag ;)

Var veldig morro og få helse på 3erlend og DanielJ :D
var sikkert min forklaring som sugde, jeg var jo helt på jordet i hodet mitt :P
skal være uthvilt neste gang! :D
 #413422  av 3rlend

daniel: FYY FAN så bra med plaster på såret :D
jeg døuer! :D hahahhaha, hadde tenkt å ha hello kitty plaster på min :D
 #413430  av DanielJ

Om noen tok bilder eller film av bilen, hadde det vært artig å sett! Mottas med takk :D
 #413431  av ArildM

Husk å bruk thumbnail knappen (ikke Img) når dere legger ut store bilder :wink:
 #413441  av 3rlend

ArildM skrev:Husk å bruk thumbnail knappen (ikke Img) når dere legger ut store bilder :wink:

FY daniel
 #413450  av Noxan8

å fytti katta hvor mye juling stakkaren fikk :shock: :cry: håper du får fikset den opp 100% igjenn, liker denne :)
 #413458  av Noxan8

3rlend skrev:tro meg du ser ikke alt på bildene, hele fronten er rassert av riper!
Blir jo nesten trist :cry:
 #413459  av ArildM

Synd :( Men godt å høre at det er planer om å få den 100% igjen.
Det er vel en risiko man må ta når man kjører på bane :?
 #413462  av inzane2012

Så ufattelig surt med skadene på bilen din!

En av grunnen til at jeg ikke ville ha kjørt på bane med en så fin bil ;) heller hatt en ved siden av som det ikke var så nøye med utseende på...
 #413465  av DanielJ

Bilen kjøpte jeg for å bruke, men fortsatt skal den være 110%! Jeg kommer fortsatt til å bruke den på bane, men kommer alltid til å sørge for at den aldri forfaller. Jeg skal som sagt få den bedre enn hva den var før skadene, startet allerede i dag :lol: Har bestillt ny frontrute, nye spredere og jeg får vite i neste uke om Standox Norge sponser meg med lakk :D De kommer innom jobb da og skal se på bilen. Skulle være stor sansynelighet for at jeg fikk sponset lakken :) Det ordner seg for snille gutter :lol:
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 48