TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Thomas sin MR2 SW20 - BlackBird

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #413523  av GhostRider88

Har puslet med min Toyota Mr2 MK2 GTI modell. Lakkert den svart og benyttet white sprit tusjer til å farge blinklys og spredere. Lakkerte også eksosen, alt med mål for øye å lage den likest mulig min egen mr2 ;)

Denne tenkes å plasseres et synlig, men sikkert sted i mr2'en.. Men usikker på hvor. Tips?

Bilder av den ferdige modellbilen:

Med "MR2" logo bak:

EZ-side skirts'ene ankom i dag, så de skal etter planen monteres til helgen. Bilder kommer :)
 #413532  av Noxan8

ehhmmm, jaaaa.....
 #413545  av magnesmurf

Vanligvis har jeg ikke modellen i bilen, det tror jeg ikke den tåler. :wink:
Men har jo noen skap fulle av modelllbiler hjemme da 8)

Har dog hendt at jeg har tatt med modellbilen på treff og stilt den på dashbordet :wink:

Folk får synes hva de vil om oss som er litt ekstra interessert. Men modellen min ble bygget om vinteren, når jeg virkelig savnet å holde på med mr2en, mens den sto på vinterlagring :mrgreen:
 #413553  av GhostRider88

magnesmurf skrev:Vanligvis har jeg ikke modellen i bilen, det tror jeg ikke den tåler. :wink:
Men har jo noen skap fulle av modelllbiler hjemme da 8)

Har dog hendt at jeg har tatt med modellbilen på treff og stilt den på dashbordet :wink:

Folk får synes hva de vil om oss som er litt ekstra interessert. Men modellen min ble bygget om vinteren, når jeg virkelig savnet å holde på med mr2en, mens den sto på vinterlagring :mrgreen:

Er på leting etter en noget spesiell svart mr2 mk2 gti som det bare er laget 1000 stk av. Finner ingen på ebay og de som er lagt ut på nett er solgt. Men kanskje jeg er heldig en vakker dag ;)

Tenker å ha min modellbil med ved visse anledninger å ha den i glassskapet til vanlig :)
Å ja om folk vil kalle oss mr2 nerder, så gjør det meg bare "stolt". 8) Legger jo ikke akkurat skjul på min mr2 entusiasme! ;)

Skulle gjerne ha deltatt på stevnet!, men hele helgen er satt opp til jobb og div avtaler på kveldene (gjort før jeg viste om stevnet :() Men håper at noen vil ta flere bilder, så jeg kan se hva jeg går glipp av :roll: :)
 #413632  av GhostRider88

Prøvde å montere EZ-side skirts'ene i kveld. Fant fort ut at den dobbelsidige teipen ikke ville feste til mr2'ens kanal, som har en ruglede overflate (bodyshyts) Så fikk altså ikke festet de. Men jeg improviserte å lagde meg to såkalte rear bumper splitters. Ble sånn temerlig fornøyd med resultatet. Men mulig jeg kommer til å eksperimentere litt videre med tilpassningen for å gjøre de mer like disse Bilde
Bilde
Tenker da å skjøte med mindre biter for å skape en helhet. Her er jeg veldig mottakelig for tips!
Har jo ganske mye EZ til overs l overs :roll:

Slik ble da resultatet så langt:

Hva syns dere? Selv ser jeg kanskje at side skjørt av denne typen muligens ikke passer mr2. Så litt glad nå for at de ikke festet :P
 #413638  av GhostRider88

ArildM skrev:Ikke dumt det der nei :)
Slikt varmer etter en kveld ute i sur nordavind :)

Har funnet ut at disse versjonene: Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Er fornøyd med utgangspunktet jeg har fått, men jeg har vel egentlig bestemt meg for å skjøte å tilpasse. De skal lages etter malen fra de over. Tok alt på feelingen første gang.

Dette gjøres i marra mest sannsynlig, så da kommer det nye bilder igjen ;)
 #413653  av FT86

ArildM skrev:Du vet du er Mr2 eier når:
viewtopic.php?f=33&t=32029

Mr2 nerd er bare positivt :mrgreen:
"-when every time you get into your car after it rains, you check the seats and you're ecstatic when they are still dry."

det gjør jeg hver gang, uten å tenke på det :P
står mye riktig der :)
 #413677  av GhostRider88

Klarte ikke å dy meg. Lagde to nye rear splitters og ble mye mer fornøyd denne gangen. Tenkte litt utradisjonelt - festet leppa motsatt vei av hva som er tenkt. På denne måten stikker de ikke ut, men følger bøyen på den originale bakskjermen. Resultatet ligner mer på BORDEX REAR ADD-ON: Bilde

Post gjerne kommentarer :)
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 102