Hmm, kan vell ikke senke Supraen med et sånt annlegg hengende under der..
er jo ikke SÃ… god plass under der.. orginalt..

Shyggen skrev:Hmm, kan vell ikke senke Supraen med et sånt annlegg hengende under der..Vet ikke helt, ser ikke så halvgærnt ut, laveste punkt på eksosen er rett under bakakselen, og det er jo ikke laveste punkt på bilen hvis dere skjønner. Da er det verre med frontleppa, har tatt ut sikringen så den er ute hele tiden, ouch den er lav ja. Men uansett, sjansen for at jeg blir å senke bilen er like stor som at jeg blir å montere aluvinge og neon.. Ganske liten. Er sykt fornøyd med kjøreegenskapene, og livredd for å fucke de opp med senking.er jo ikke SÅ god plass under der.. orginalt..
MR2turbo skrev:Nice anlegg!!Hmmm.. står i første posten at jeg har montert det på mandag. Så... Ja..blir nok fet lyd av det
![]()
Har du montert det enda?
Ninjamannen78 skrev: Vet ikke helt, ser ikke så halvgærnt ut, laveste punkt på eksosen er rett under bakakselen, og det er jo ikke laveste punkt på bilen hvis dere skjønner.De fleste amerikanske supra'er som har værsting-eksos...har gjerne også værsting-senking...så det går nok sikkert greit det ja
Ninjamannen78 skrev: Da er det verre med frontleppa, har tatt ut sikringen så den er ute hele tiden, ouch den er lav ja.El.spoilere er jo ikke noe å ha vel?!
Ninjamannen78 skrev: Men uansett, sjansen for at jeg blir å senke bilen er like stor som at jeg blir å montere aluvinge og neon.. Ganske liten.LMAO
Ninjamannen78 skrev: Er sykt fornøyd med kjøreegenskapene, og livredd for å fucke de opp med senking.Enig med du dær ja....men utfordringen oppstår når/om du hiver på 18" felger...for da ser plutselig hjulbuen enda større ut...så for utseendet sin del så hadde det nok ikke vært dumt...men...som du sier...så er jeg redd for å fucke med veiegenskapene den har originalt.