TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Thomas sin MR2 SW20 - BlackBird

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #413678  av FT86

Det ble jo bra det ! kan du forme den EZ plasten akkurat som man vill? :P hvordan så de ut når du fikk de? :)
 #413688  av GhostRider88

FT86 skrev:Det ble jo bra det ! kan du forme den EZ plasten akkurat som man vill? :P hvordan så de ut når du fikk de? :)

Takk for det :) Vurderte å sette inn en bit (skjøte) så den gikk i ett med skvettlappen, men fant ut at det ikke blir fint å skjøte og det er vanskelig å få en rein linje. Syns at de følger linjene og tar seg godt ut fra flere vinkler.(om noen har synspunkter på dette, så bare kom med de :) )

Jeg bruker Turtle Wax sin bumper shine. Denne kan brukes på fangere og plastdetaljer på bilen og gir en holdbar og vannavstødende overflate. Å gråligplast (som EZ plasten er opprinnelig) Blir svart :). Når det gjelder form, så kan denne formes relativt akkurat som man vil, da den er elastisk. Kommer i ruller :)

#413742  av ArildM

For en gusjen grønnfarge på supraen da :lol: Kunne i alle fall ha vært signalgrønn, ikke blass spygrønn :oops:
 #413769  av GhostRider88

ArildM skrev:Stilig :)
Takk :) Ble fornøyd med resultatet selv :) Syns selv diffuserene (add-ons'ene) ble diskre og en del av bilens linjer.

ArildM skrev:For en gusjen grønnfarge på supraen da :lol: Kunne i alle fall ha vært signalgrønn, ikke blass spygrønn :oops:
Hehe, deler den.. Syns at den oransje var finere, men igjen, denne var registert og mer show-shine. Dette er en fullblods banebil. Men uansett, det hadde vært stiligere med signalgrønn.
 #414103  av GhostRider88

Nye TRD Center Caps med riktig diameter (65mm)

Har også fått innsatsrommet til askebegeret med lys, så nå venter jeg bare på led pærene. Da skal jeg samtidig bytte til hvite leds i nøkkelringen, skiltlysene, bagasjerom (er det T10?) og parklys i hvit xenon bright leds.

Merket også ørlite effektøkning av det nye KN filteret. Vriket mer responsiv og sterkere på girene. :)
 #414111  av GhostRider88

magnesmurf skrev:Bagasjerom, skiltlys og parklys har samme pærer alle sammen :wink:
Vanlig w5w pærer. Også kalt T10 i amerika.
Goodi :) Da har jeg bestilt riktig leds (T5 til nøkkelring, askebeger) og T10 til park, bagasjerom, skiltlys :)

Er disse jeg har bestilt (med rund topp):

T10:
http://www.ebay.com/itm/230685867052?ss ... 752wt_1399

T5:
http://www.ebay.com/itm/330726630897?ss ... 572wt_1399

så askebegerholder med lys:
Bilde
 #414182  av GhostRider88

Kom over et par innstegningslister, på engelsk "door sill plates" i børstet aluminium med inngravert og lakert TRD logo. Måtte bare kjøpe de og endelig få byttet ut de bilxtra "sport" listene jeg har i dag...

Bilde av de nye (2X50cm)

Bilde

Noen som vet om det skal være lys i sigtenneren? Mener da at de lyser inne i selve holderen når Glødepluggen er tatt ut. Ser nemlig på ulike forum (mr2.com) at det skal være lys, men kan ikke si jeg ser noe lys i min..
 #414212  av magnesmurf

Det skal være lys. :wink:

Pæra er dog noe helt utenom det vanlige. Fåes kun kjøpt hos toyota..
Aldri sett en slik pære noe annet sted enn hos toyota.
 #414225  av GhostRider88

magnesmurf skrev:Det skal være lys. :wink:

Pæra er dog noe helt utenom det vanlige. Fåes kun kjøpt hos toyota..
Aldri sett en slik pære noe annet sted enn hos toyota.
Da tar jeg meg en tur til min lokale toyota forhandler og bestiller likesågodt hele lysringen med pære. Fant delenummer her:

• 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 102