TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Oppgradering av interiør

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #414033  av Broom

Hei, jeg skal kjøre en relativt omfattende oppgradering av interiøret i min MR2 91 modell. Trekke om seter og dører osv i skinn da det for øyeblikket er i noe slitent stoff. Rattet mitt og gir "posen" er også relativt slitent (vurderer å bytte hele rattet, noen anbefalinger her?). Noen som har noen erfaring med gode leverandører av dette i oslo område? Jeg har så langt kun funnet en side og det er for en bedrift i bergen (skinnverkstedet.no)

Prøvd å bruke søke funksjonen her på forumet, men fikk relativt mange treff på søkeordene "interiør" og "skinn" og ingen med svar på det jeg lurer på =P
 #414035  av magnesmurf

Letteste er å bestille nye trekk fra utlandet, og la en salmaker i oslo området gjøre jobben.

Hvis du blar deg gjennom tråden om bilen min ser du hvor jeg fikk ordnet interiøret.
http://www.ts-ogn.no/index.php?option=c ... 61&t=32640

Bestilte trekk fra lsc-interiors.co.uk
Fikk mulitbil på rud i bærum til å trekke om.

Er meget fornøyd med interiøret mitt :wink:
 #414037  av Broom

magnesmurf skrev:Letteste er å bestille nye trekk fra utlandet, og la en salmaker i oslo området gjøre jobben.

Hvis du blar deg gjennom tråden om bilen min ser du hvor jeg fikk ordnet interiøret.
http://www.ts-ogn.no/index.php?option=c ... 61&t=32640

Bestilte trekk fra lsc-interiors.co.uk
Fikk mulitbil på rud i bærum til å trekke om.

Er meget fornøyd med interiøret mitt :wink:
Har ikke rettigheter til å se den delen av forumet virker det som. Skal sjekke ut lsc-interiors hvertfall :)
Takk for hjelpen! :D
 #414039  av ArildM

Når du har 10 poster får du tilgang til prosjektforumet :) Ville nok hørt på tipset fra magnesmurf, han har ganske strøkent interiør :wink:
 #414055  av magnesmurf

Du får lage ti poster i denne tråden, så får du tilgang :wink:
 #414059  av Broom

Hehe tror nok spam poster for å oppnå tilgang blir slettet :P men, skal se om jeg ikke heller kan kontribuere med litt mer relevante poster andre steder :P Takk for hjelpen hvertfall, skal få sjekka ut når jeg når 10 poster + slenge opp bilen min på prosjekter så snart jeg får tilgang der. Har en del å gjøre på den før den er tipp topp :lol:
 #414160  av magnesmurf

Door card eller door insert er dørplata. Seat covers er setetrekk.