hei er det noen som vet når jeg bør bytte register reim på en 1997 mod celica 1,8
pris???
bra forum dere har her foresten

pris???

bra forum dere har her foresten

Speeder skrev:Har ikke denne bilen en service intervall på 30.000? da vil vel reg reim komme på 120.000 km....Nei, det stemmer bra det. Er veldig usikker på min egen egentlig, om den ble bytta på 90.000 eller 120.000. Jeg har kjørt .. hm.. 210.000 nå.. så det nærmer seg uansett. Men pytt, ryker ikke før om lenge uansett
Rett meg hvis jeg tar feil![]()
CelicaTurbo skrev:stemmer at det er 100.000 eller 5 år ja.. i det minste er motorene "non interference" så ingenting bør bli ødelagt om den ryker, men det er uansett kjedelig med total motorstopp på det mest upassende tidspunktetEr 1.8 literen også non-interference ?
CelicaTurbo skrev:eh, godt poeng.. gammel vane at det er 3S motorene det er snakk omHehe, ja, dette ble nok litt feil. 3S-GE og GTE har non-interference, hvilket gjør at det eneste som skjer om reima ryker, er at motoren stopper. Ingenting ødelagt. Men siden 1.8 er en annen motortype, så vet jeg ikke om det er sånn på denne også. Kanskje verdt å sjekke opp, siden det tross alt er noen 1.8-eiere her hos oss.Aner ikke om 1.8 literen er dette.. jeg tror egentlig at jeg svarte på din bil Chris men det kom jo litt feil ut det der..