TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Speedometer MR2 Turbo 93- passer ett fra MR2 NA?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #414723  av gbraen

Har feil med instrumentene på en 93- MR2 turbo, elektronisk speedo. Kam jeg bruke instrumentbord fra en 93- MR2 NA? Er det elektronisk speedo på den også? Umulig å få tak i til USDM, kun til JDM.
 #414737  av GhostRider88

gbraen skrev:Har feil med instrumentene på en 93- MR2 turbo, elektronisk speedo. Kam jeg bruke instrumentbord fra en 93- MR2 NA? Er det elektronisk speedo på den også? Umulig å få tak i til USDM, kun til JDM.
Så vidt jeg kjenner til så går de overens, da begge er digitale. Men er en del ulike varianter og det kan være litt kinki å finne det rette. Kjøper du fra ebay, så vær obs på at de aller fleste (de jeg har funnet) er fra RHD, så alt er motsatt. Men om du har en RHD turbo, så er jo ikke det noe problem ;)

Her er et RHD speedometer fra en mr2 turbo 95 mod: http://www.ebay.com/itm/104t-JDM-TOYOTA ... 2102wt_961
 #414740  av gbraen

Jeg mottar ett slikt JDM snart, men alt står motsatt. Har en USDM, venstrerattet US-utgave. Og har alarm, må bruke den turteller jeg har samt vil ha 260 km/t speedometer.

Så må nok ha fra GTI 93- og deretter sette i den turtelleren jeg har eller noe. Kinkige greier.

Noen som har??