Wankelhybrid, hvorfor ikke? 

- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
ke25-toyoglide skrev:Godt å høre at det er noen som er på gli når det gjelder el/hybrid/bastard-bil....Nok prakk med dagens biler og elektronikk om man ikke skal lesse ned med mer ting som ikke fungerer om 10 år når man har råd til og kjøpe de brukt. Hva er f.eks levetiden på batteripakken på hybrid/el biler? Hva koster det og skifte de?
At folk ikkje liker Hybrid/bastard er for meg uforståelig......
Viss det kan gi :
-Mer HK
-Mer NM
-mindre forbruk
HVA er det som er negativt![]()
At den på toppen av det hele er det der bensinmotoren er svakest, den hjelper mest.......
En 1.3 wankelhybrid, med 300hk/400NM UTENturbo, og 400hk/400NM med turbo,
et forbruk på 0.6l/mil og halv pris i forhold til idag pga mindre avgifter.....
Det tror eg må være min drømmebil![]()
harared skrev:Tviler på om dieselpumper koster så mye som 50k men. Akkurat den utgiften på batterier kan du være sikker kommer en dag hvis man har hybrid/el bil og da vil ikke annenhåndsverdien bli så bra så sørg for og selge før garantien går utdieselpumper koster fort 25 lapper om ikke mer. i tillegg skal jobben gjøres, og det er ikke noe du gjør på garasjegulvet med et pipesett fra biltema..
Drafter skrev:Går det bra om man bruker Bahco pipesett istedet..?harared skrev:Tviler på om dieselpumper koster så mye som 50k men. Akkurat den utgiften på batterier kan du være sikker kommer en dag hvis man har hybrid/el bil og da vil ikke annenhåndsverdien bli så bra så sørg for og selge før garantien går utdieselpumper koster fort 25 lapper om ikke mer. i tillegg skal jobben gjøres, og det er ikke noe du gjør på garasjegulvet med et pipesett fra biltema..