Ja takk til det motorrommet 

- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
Iceman22 skrev:3rlend skrev:Vurdert å få tak i MR2 turbo panser og sette på vifter slik som her? Det kan hjelpe endel det da når viftene blåser ut varmen i atmosfæren,ArildM skrev:Joa, null tvil om at kjøling på Mr2 er problematisk. Ikke minst med turbomotor som utvikler såpass mye varme. Sånn sett enklere med Mk1 og NA motor på 200hkSå er mk1 stygg i forhold til mk2
Ja jeg tror jeg må begynne å eksperimentere med vifter her og der , er faktisk ræv varmt baki der etter en tur -.-
![]()
Rangle skrev:Resirk er også noe han kunne ha erstattet med heller, med LMM er dette veldig foretrukket!lmm blir fjernet i nær framtid. celica st162/5 (?) har jo ikke org dump fra fabrikk ?
ArildM skrev:Går nok bare godt, er jo ikke verre enn at om det skjer noe så bytter du bare i noe enda heftigere. På denne måten blir man jo aldri leitoppen er bare toppen uten innmat der![]()
Fy fader det var mye fint på ATS sine sider. Strokerkitt og topp preppa for 800hk var jo ikke mange kronene