Hei
Har kjøpt meg is 200 Automat.
Å ble i dag tilbudt å kjøpe en 2jz-ge m/ledningsnett fra en kræsjet is300 automat .
Noen som har litt kunskap på dette feltet. ????
Gidder ikke gå for tilbudet hvis det blir mye styr.
Kunnskapen å utstyret har jeg. Men hvis jeg må bytte ut halve bilen for å få det til å virke så gidder jeg ikke.
F/eks:
Er det samme automatkasse på is200/is300.
Er det noen karosserimessige forskjeller mellom is200/is300
Hvis det er slikt som i drømmen min at det bare er å sette motoren nedi å skru den fast i automatkassen/momentforsterkeren og motorfestene
Å koble opp ledningsnettet så vurderer jeg dette sterkt
Har kjøpt meg is 200 Automat.
Å ble i dag tilbudt å kjøpe en 2jz-ge m/ledningsnett fra en kræsjet is300 automat .
Noen som har litt kunskap på dette feltet. ????
Gidder ikke gå for tilbudet hvis det blir mye styr.
Kunnskapen å utstyret har jeg. Men hvis jeg må bytte ut halve bilen for å få det til å virke så gidder jeg ikke.
F/eks:
Er det samme automatkasse på is200/is300.
Er det noen karosserimessige forskjeller mellom is200/is300
Hvis det er slikt som i drømmen min at det bare er å sette motoren nedi å skru den fast i automatkassen/momentforsterkeren og motorfestene
Å koble opp ledningsnettet så vurderer jeg dette sterkt
1986. MR2 4A-GE 20v Blacktop (Søndagsbil) http://ts-ogn.no/index.php?option=com_j ... 61&t=39525
1990. MR2 GTI (banebil)
1990. Celica GT4 (oppussingsprosjekt)
1999. Lexus IS200 (bruksbil)
1990. MR2 GTI (banebil)
1990. Celica GT4 (oppussingsprosjekt)
1999. Lexus IS200 (bruksbil)