TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Legg ut bilde av den/de rÃ¥este Toyotaene!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #416473  av ArildM

Liker ;) Husk å bruk thumbnail i stedet for Img når dere poster store bilder :)
 #416484  av ArildM

Den vingen der var latterlig overkill :P Kanskje ok om den hadde vært integrert i bakskjermene :?
 #416488  av GhostRider88

ArildM skrev:Den vingen der var latterlig overkill :P Kanskje ok om den hadde vært integrert i bakskjermene :?
Hehe er så enig. Bryter med linjene og man ser nå at Smokey sin vinge godt kunne ha vært et OEM alternativ 8) Liker den mer og mer.

Benytter anledningen til å legge ut noen bilder av ulike vinger:

denne vil jeg ha (Border REAR AERO ROOF SPOILER):
 #416495  av MR2i

Utrolig hvor mye fin bil det finnes!! Digga MR2 (222D) med 600+ hk og 4WD.. :)
Tru hvordan den går....
 #416506  av ArildM

Ligger video av den på YouTube :wink: Men man fikk nok aldri sett denne i full auksjon :( Toyota skulle ha vært litt tidligere ute så hadde nok denne blitt en seriøs sak i Gruppe B :wink:
 #416523  av MR2i

ArildM skrev:Ligger video av den på YouTube :wink: Men man fikk nok aldri sett denne i full auksjon :( Toyota skulle ha vært litt tidligere ute så hadde nok denne blitt en seriøs sak i Gruppe B :wink:
Jeg fant en video fra Goodwood Festival of speed med den...

Goodwood skulle man ha vært på en gang!!!

Fikse noe i regi av TS-OGN neste år?? :)
Jeg har erfaringen av å arrangere turer etter 12 år i reiselivsbransjen.. så man kunne kanskje dratt i gamle tråder igjen.. :)
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33