TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sub i MR2

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #41641  av cameleon

Ny vri? :)
Vedlegg
380243_85_full.jpg
380243_85_full.jpg (58.58 kiB) Vist 1676 ganger

#41644  av kennethx

Bagasje har ikke så mye pri der nei :)

#41652  av angrykid

Er ikke så mye bagasje å hente ut der framme uansett.. :-)
Klarer man ikke å få med seg det man trenger i bagasjerommet, så har man bruk for større bil. :D

visakort og barbermaskin, that's it :D

#41655  av Dalan

Syns jeg ser panseret flagre opp og ned der :mrgreen:
Hvis det ikke er en båndpass-kasse da.. da er det jo sikkert kjekt :)
visakort og barbermaskin, that's it
Eller som søskenbarnet mitt sa, man får med en kasse øl og ei pen dame 8)

#41658  av angrykid

Dessuten, minus med oppsettet hans, er at han må demontere hele skiten for å komme til batteriet om han i tilfelle må gjøre det. Eller finne tak i noen av de slangene som er under der. Mye pes for lite, ass..

Skulle jeg bygget anlegg i mr2, ville jeg gjort som jeg har gjort. ferdig med det. Fetere frontsett dog.. :D

10" bak setene er vel mest sannsynligvis den mest geniale løsningen som er for mk2.

#41694  av @lpher

Dalan skrev:Syns jeg ser panseret flagre opp og ned der :mrgreen:
Hvis det ikke er en båndpass-kasse da.. da er det jo sikkert kjekt :)
Det BØR være enten en båndpasskasse...evt. en porta kasse...MEN...strangely enough om det ikke er kasse...men elementet som spiller inn i coupeen (altså bruker coupeen som kasse!) så kan det faktisk spille ganske bra! Jeg vet det høres absurd ut...men løsningen funker som fjell på Porsche 911! :D Men da monterer vi stort sett bassen 'opp ned' over 'luka' (som er plassert omtrent der bassen sitter i denne mr2'en) inn til coupeen :D

@lpher

#41711  av chris

Jeg synes ikke den varianten der var spesielt pen da.. Og håpløst å komme til batteri etc..