TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trenger demperskÃ¥ler asap!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #416418  av Dipsy

Kjekt å se at demperskålene er moldrusta etter at dempere er demontert.. Har leita litt rundt på nettet, men finner ikke. Det er snakk om øvre demperskåler fremme. Hvis noen kan hjelpe meg å finne hadde det vært fint. Har ikke hørt med Toyota enda, kanskje de har?

På forhånd takk :)
 #416420  av mr292

selve demperskålene?, vet at fjærbenslagrene der oppe pleier å være "mold" etter over 20 år ja, skifta selv i fjor høst. og har hørt mange som bytter disse.
selv gikk jeg for disse, mener å huske at disse var mye billigere enn toyota's priser.
 #416421  av Drafter

Dipsy skrev:Kjekt å se at demperskålene er moldrusta etter at dempere er demontert.. Har leita litt rundt på nettet, men finner ikke. Det er snakk om øvre demperskåler fremme. Hvis noen kan hjelpe meg å finne hadde det vært fint. Har ikke hørt med Toyota enda, kanskje de har?

På forhånd takk :)
er ikke unormalt at disse ruster i stykker..
jeg tror jeg har noen sånne, er ikke helt sikker på om de passer?
kan sjekke imorra, evt ta bilde..

toyota har, husker ikke hva jeg betalte da 500 stk tror jeg..
 #416424  av sykoturbo

Hei har både skåler og lager ligende til 1990mod. skålene er gratis men +frakt og lagerene 400 + frakt ga 1000kr for dem nye på toyota.
 #416453  av Dipsy

Har TRD fjærbeinslager liggende. Trenger bare demperskåler. Hvis det bare er 500kr stk hos Toyota bestiller jeg bare hos dem. Men er det noen som vet om det er lang leveringstid?
 #416591  av Dipsy

Fikk bestilt skåler for et par dager siden :) Var faktisk bare 350 pr. stk. Nå må jeg bare vente på at mekanikeren min kommer hjem fra nordsjøen..