Selger nå MR2en min med tungt hjerte da jeg for øyeblikket sitter med 2 biler. Bilbytte er pga. at jeg trenger mer plass i bilen.
Jeg er 3. eier av bilen, og har hatt den 4 år, og den har gått 20000km i mitt eie. Bilen går som en drøm, og lager en fantastisk lyd. Har hatt masse glede av den, og den ligger som klistret på veien i svingene.
Da dette er en 1990 modell, så er det hverken ABS eller Servo, noe som gjør at veifølelsen blir enorm. Nærmere gokart på veien kommer du ikke.
Motoren som står i er av nyere modell (1995), da den originale skjærte seg.
Motorbytte ble gjort av "Toyparts" (et firma som har spesialisert seg på Toyota i Bergen)
Ting som ble gjort ifølge med motorbytte:
- Byttet masjetter på drivakslingene.
- Ny clutch
- Nye dekk forann
Ting som ble gjort før eu godkjenning ifjor:
- Nye bremseklosser og skiver rundt hele (EBC Yellowstuff, samt ventilerte skiver)
- Byttet dempere rundt hele (Nye dempere forann og fine brukte bak)
Smørbrødliste:
OZ- Tribe II felger, 205 forann og 225 bak (Er noen merker i felgene, men balanser i juni)
APEX luftfilter sett.
Clarion DVD spiller (Touchskjerm med iphone støtte)
Rockford fossgate power frontsett
Rockford fossgate forsterker
Targaene er fine, og trekket medfølger.
Lakken er ikke helt 100% da jeg møtte ett rådyr for 3 år siden, lakken i fanger er litt sprekt, samt at lakken på bakfangeren har flasset litt av.
Lyden er utrolig bra, men som med mange mr2er så har jeg ikke montert bass, da jeg heller ville ha plass til targaene bak setene, men dette er smal sak og montere.
Bor i Bergen, men bilen står i Larvik, prøvekjøring kan ordnes.
Pris kan diskuteres ved rask avgjørelse.
Flere bilder:
Jeg er 3. eier av bilen, og har hatt den 4 år, og den har gått 20000km i mitt eie. Bilen går som en drøm, og lager en fantastisk lyd. Har hatt masse glede av den, og den ligger som klistret på veien i svingene.
Da dette er en 1990 modell, så er det hverken ABS eller Servo, noe som gjør at veifølelsen blir enorm. Nærmere gokart på veien kommer du ikke.
Motoren som står i er av nyere modell (1995), da den originale skjærte seg.
Motorbytte ble gjort av "Toyparts" (et firma som har spesialisert seg på Toyota i Bergen)
Ting som ble gjort ifølge med motorbytte:
- Byttet masjetter på drivakslingene.
- Ny clutch
- Nye dekk forann
Ting som ble gjort før eu godkjenning ifjor:
- Nye bremseklosser og skiver rundt hele (EBC Yellowstuff, samt ventilerte skiver)
- Byttet dempere rundt hele (Nye dempere forann og fine brukte bak)
Smørbrødliste:
OZ- Tribe II felger, 205 forann og 225 bak (Er noen merker i felgene, men balanser i juni)
APEX luftfilter sett.
Clarion DVD spiller (Touchskjerm med iphone støtte)
Rockford fossgate power frontsett
Rockford fossgate forsterker
Targaene er fine, og trekket medfølger.
Lakken er ikke helt 100% da jeg møtte ett rådyr for 3 år siden, lakken i fanger er litt sprekt, samt at lakken på bakfangeren har flasset litt av.
Lyden er utrolig bra, men som med mange mr2er så har jeg ikke montert bass, da jeg heller ville ha plass til targaene bak setene, men dette er smal sak og montere.
Bor i Bergen, men bilen står i Larvik, prøvekjøring kan ordnes.
Pris kan diskuteres ved rask avgjørelse.
Flere bilder: