TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Se etter ved "kjøp" av T20

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #416829  av mr292

Skal se på en sort 94 modell GT4 (st205) om en ukes tid.
lurer på hva jeg bør se etter på denne bilen da jeg ikke har mye kjennskap til den fra før. Regner med dette har vært ett gjenganger spørsmål opp i gjennom årene, men jeg fant i hvertfall lite interessant ved å søke. (mulig jeg er elendig)

sånn karrosserimessig så står det at bilen har noe bulker. vanskelig å se noe av de på bildene, men noe rust nederst på bakre hjulbue ut i fra ene bildet :( , er det andre plasser som har "lett" for å ruste og bør få nær inspeksjon?

noen andre tekniske gjengangerfeil?
nå jobber jeg jo hos toyota så kommer til å ta en titt på toyota databasen for å få overblikk over standardfeiler osv. men feil som har kommet etter f.eks 10-15 år er skjelden der inne (da folk ikke tar bilen til reparasjon på merkeverksted) etter så mange år, spesielt slike biler. (som mange fikser selv)
 #416833  av mr292

takker :) bilen er billig priset, da sikkert p.g.a noe rust, som er det jeg ser på som værst å gjøre noe med. er ikke noe karrosseriarbeider akkurat, så er det noe som skal stoppe meg, så er deet rusta. eller at han er umulig å bli enig med om pris :P ligger til 80.000 da, så han må jo ikke dra den mye lavere for å få solgt.
 #416891  av mr292

da var bilen solgt, men desverre ikke til meg :( sjekka uansett litt ut om den bilen, hadde i 2008 gått ca 245.000 km, og ble da krasja slik at hele fronten (lykter,skjermer,fanger osv.) måtte byttes. dette sto det lite om i annonsen.men det sto at bilens km.stand var 210.000 noe som umulig kan stemme. tipper denne har runda 300.000 km etter "normal kjørelengde".